مدیر روابط‌عمومی بانک مرکزی سخنان منتسب به خود را تکذیب کرد

تعامل با رسانه ملی تقویت شده است

تلاش رسانه ملی برای تحقق شعار سال 94

حجم وسیعی از برنامه‌های سازمان صدا و سیما در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» به تحقق این تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۶۸۳۱۳

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، طبق پژوهش‌های آماری که در گزارش عملکرد واحدهای مختلف سازمان صدا و سیما منتشر شد، نزدیک به 4000 ساعت برنامه در نیمسال اول 94 به موضوع شعار سال «دولت و ملت، همدلی، و همزبانی» اختصاص یافته است.

بر اساس این اطلاعات آماری، معاونت‌های امور مجلس و استان‌ها، صدا و خبر بیشترین میزان برنامه مربوط به موضوع مذکور را در شش ماه اول سال پخش کرده‌اند. برنامه‌هایی که عمدتا درباره عملکرد دولت در بخش‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، اقتصادی و اجتماعی بوده است.

از این میان، معاونت امور مجلس و استان‌ها با 1613 ساعت برنامه درباره شعار سال توانسته است زمان مناسب و مکفی در اختیار نمایندگان دولت در استان‌ها قرار دهد تا درباره فعالیت‌هایشان در نقاط مختلف کشور با مخاطبان این رسانه فراگیر سخن بگویند. مراکز صدا و سیما در استان‌های کردستان، خوزستان و فارس به ترتیب بیشترین زمان پخش برنامه را در این زمینه داشته‌اند. نوع برنامه‌های پخش شده در زمینه شعار سال نشان می‌دهد برنامه‌های گفت‌وگو محور که به نوعی تریبون‌هایی آزاد برای ارائه گزارش عملکرد هستند، نگاهی ویژه به موضوع موردنظر داشته‌اند و استانداران، فرمانداران و دیگر مسئولان استانی توانسته‎اند در شش ماه اول سال 94 از این فرصت به خوبی برای معرفی دستاوردهای دولت بهره ببرند.

این اتفاق در معاونت صدا نیز به شکلی فراگیر افتاده است. از آنجا که رادیو رسانه‌ای همه گیر و پر مخاطب است، مدیران این رسانه بخش زیادی از برنامه‌های خود را برای نشان دادن حسن نیت رسانه ملی به عملکرد‌های مثبت دولت اختصاص داده‌اند و استودیوهای این رسانه هر روز شاهد حضور تعدادی از اعضای دولت یازدهم بوده است تا مستقیم با مردم سخن بگویند.

در معاونت سیما نیز 432 ساعت برنامه با این رویکرد تولید و پخش شده است که به علت فراگیر بودن شبکه یک، بیش از نیمی از این زمان به این شبکه اختصاص دارد.

رسانه ملی حتی در معاونت برون مرزی خود نیز زمانی را برای ترویج عملکرد دولت اختصاص داده است تا مخاطبانش در آن سوی مرزها بتوانند فعالیت‌های دولت جمهوری اسلامی را رصد و اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را در اجرای شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» مشاهده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها