چند روز پیش خوش لباس ترین و خوش قیافه ترین بازیکنان سال معرفی شدند اما اینبار می خواهیم به سراغ بدلباس ترین های سال 2015 برویم.
کد خبر: ۸۶۲۸۱۶
بدلباس ترین فوتبالیست های سال 2015 +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از sporteology ، چند روز پیش خوش قیافه ترین فوتبالیست های سال را شناختیم و حال که سال 2015 رو به پایان است بد نیست نگاهی هم به لیست بدلباس ترین ها بیندازیم.

در این فهرست چهره هایی قرار دارند که سال گذشته هم با افتخار به فهرست بدلباس ترین ها راه یافته بودند و البته چهره هایی جدیدی که با تلاش به جمع بدلباس ترین ها رسیدند!

الکس سونگ

این کامرونی برای وستهام بازی می کند و 28 سال دارد. سونگ حقیقتا بد لباس است. البته شاید او تلاش می کند خاص و خوش لباس به نظر می رسد اما تلاش او برای خاص شدن چیزی است که نامش را در بدلباس ترین فوتبالیست های سال 2015 قرار داد:

نیمار

ستاره برزیلی بارسلونا و کاندیدای نهایی دریافت توپ طلای 2015 پیش از این هم استعدادهای پنهای خود را برای بدلباس بودن نشان داده بود اما این برای نخستین بار است که به لیست بدلباس ها افزوده می شود. از ستاره ای همچون او انتظار می رود لباس های فاخرتر و شیک تری بپوشد.

کریم بنزما

کریم هم بدلباس بودن را دوست دارد چون باز هم در فهرست بدلباس ها قرار گرفته و به عبارتی با قرار گرفتن در این فهرست اصلا بیگانه نیست! او که ستاره تیمی همچون رئال مادرید است چرا باید تا این اندازه لباس های عجیب بپوشد؟

دنی آلوز

به رفتارهای عجیب آلوز عادت کرده ایم. پوشیدن لباس های عجیب نیز بخش دیگری از رفتارهای عچیب اوست. او و نیمار بدلباس ترین زوج فوتبالی برزیل را تشکیل داده اند. آلوز نیز پیش از این در جمع بدلباس ها قرار گرفته بود.

ماریو بالوتلی

اگر نام او در میان بدلباس ترین های سال 2015 نبود باید تعجب می کردیم. بالاخره او ماریو بالوتلی است، مثل همیشه جنجالی و مثل همیشه بدلباس....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها