تیم رونالدو از جام حذفی کنار گذاشته شد

فاجعه رئال

«وای اگر برنابئو سر از خاک بیرون می‌آورد...» این تیتر اصلی روزنامه مارکا بود و نشان از یک فاجعه می‌داد. مضمون این تیتر آن است که اگر محبوب‌ترین مدیر تاریخ باشگاه رئال‌مادرید، اکنون زنده می‌شد و می‌فهمید این تیم به خاطر یک اشتباه بچگانه، برد در جام حذفی را با حذف شدن عوض می‌کرد، چه واکنشی نشان می‌داد؟
کد خبر: ۸۶۱۵۷۰

هیچ‌کس باورش نمی‌شد. دنیا برای رئالی‌ها شیرین بود، آنها در مرحله یک‌شانزدهم نهایی در زمین کادیس به برتری ۳ بر صفر دست پیدا کردند. برای رئال در این بازی دنیس چریشف در دقیقه ۳ و ایسکو در دقایق ۶۶ و ۷۴ گل زدند. کیکه مارکز در واپسین لحظات بازی، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. زننده گل نخست رئال چریشف بود که به طور قرضی از ویارئال به رئال‌مادرید پیوسته است؛ همین کار را مشکل می‌کند. وی در آخرین بازی خود با پیراهن ویارئال سه‌اخطاره شد و نباید برای رئال در این بازی به میدان می‌رفت و این مساله مانند کابوسی بر سر رئال‌مادرید سایه افکند. چریشف که نقش اول را در این بی‌تدبیری دارد، از کل ماجرا اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: مسئولان باشگاه ویارئال به من هیچ اطلاعی درخصوص محرومیتم نداده بودند. نمی‌دانستم که اجازه ندارم در جام حذفی اسپانیا برای رئال‌مادرید بازی کنم.

بنیتس سرمربی تیم رئال‌مادرید هم در این رابطه گفت: باشگاه از این موضوع اطلاع نداشته است. نه ویارئال و نه کمیته داوران چیزی به ما نگفتند. هیچ چیز راجع به او نمی‌دانستیم و وقتی متوجه این موضوع شدیم، تعویضش کردیم.

فلورنتینو پرس، مدیر باشگاه رئال‌مادرید در این باره گفت: ما از محرومیت این بازیکن هیچ اطلاعی نداشتیم. اگر این محرومیت وجود داشته است، این امر طبق پاراگراف دوم ماده 112 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باطل می‌شد. ما شایسته مجازات نیستیم زیرا بازیکن خودش از این محرومیت خبر نداشت در نتیجه باشگاه در قبال این موضوع مسئول نیست. زیرا حکمی مبنی بر محرومیت این بازیکن به ما ابلاغ نشده است. اگر به ما از سوی فدراسیون حکمی ابلاغ می‌شد در این صورت ما قبول می‌کردیم، اما در شرایط کنونی به هیچ وجه نباید مجازات شویم.

حذف رئال

باوجود دفاعیه پرس، روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا استدلال‌های رئال مادرید در این مورد را رد کرد و حکم به حذف این تیم از رقابت‌های کوپا دل ری داد. باشگاه رئال مادرید حال به دادگاه حکمیت ورزشی متوسل خواهد شد تا از این طریق احقاق حق کند.

دلخوشی رئالی‌ها به مورد مشابهی است که برای تیم بانوان لورکا رخ داد. این تیم مدعی شد که فدراسیون شماره فکس باشگاه را نداشته و فهرست محرومیت را به اشتباه برای یک شماره دیگر ارسال کرده است. دفاع آنها مورد قبول قاضی دادگاه حکمیت ورزشی قرار گرفت و رای به باقی ماندن آنها در جام داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها