بهنام صفوی، خواننده پاپ روز گذشته با افزایش سطح هوشیاری و خارج شدن از کما به نگرانی‌ها پایان داد

بازگشت از کما

در سرزمینی زندگی می‌کنیم که مردمش نبضشان را با عاشقانه‌ها تنظیم می‌کنند. عاشقانه‌‌سراها و عاشقانه‌خوان‌هایشان را عمیقا دوست دارند و اگر روزی بدانند ملالی، بیماری‌ای یا هر اتفاق ناخوشایند دیگری برایشان رخ داده دست به دعا برمی‌دارند و تنهایشان نمی‌گذارند. دیروز خبر به کما رفتن بهنام صفوی، خواننده محبوب موسیقی پاپ همه‌جا پیچید، بسیاری نگران حال او شدند، اما این داستان فعلا پایان خوشی داشت و صفوی با بهبودی نسبی به نگرانی‌ها پایان داد.
کد خبر: ۸۵۹۳۹۹

به گزارش جام‌جم، خبرها همیشه هم شیرین نیستند، گاهی تلخ و نگران‌کننده می‌شوند، اما باز هم می‌توان به همین دلخوش بود که هنوز امیدی هست. بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ از مدت‌ها پیش با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد.

میلاد لطیفی، مدیر برنامه‌های این خواننده با بیان این‌که شرایط جسمی صفوی رو به بهبود است به جام‌جم‌گفت: تا زمانی که پزشکان به صورت قطعی دلیل مشکل به‌وجود آمده را اعلام نکنند، نمی‌توانم درباره جزئیات ماجرا اطلاعات دقیق‌تری بیان کنم، اما طی ساعات آینده اخبار و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد. من فقط مانند همیشه از مخاطبان و مردم شریف ایران می‌خواهم برای سلامتی این خواننده دعا کنند تا او بتواند با ادامه مراحل تکمیلی درمان بهبودی کامل را به دست آورد.

این خواننده 32 ساله تاکنون آلبوم‌های «عشق من باش»، «آرامش» و «فوق‌العاده» را منتشر کرده و امیدواریم با دعای مردم و هوادارانش بهبود پیدا کرده، دوباره روی صحنه موسیقی بخواند و آلبوم‌های تازه‌ای را منتشر کند. صفوی پیش از این هم تسلیم بیماری‌اش نشده بود و مهر امسال پس از بهبود نسبی در برج میلاد تهران کنسرتی را برگزار کرده بود.

او همچنین 25 تک آهنگ منتشر کرده که یکی از آنها در فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 3» استفاده شده است. قطعه‌ای که با اجرای زیبای صفوی برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار شد: «فصل‌های پیش از اینم ابر داشت/ بر کویرم بارشی بی‌صبر داشت/ اینک اما عده‌ای آتش شدند/ بعد کوچ کوه‌ها آرش شدند/ ....تو چه میدانی تگرگ و برگ را/ غرق خون خویش، رقص مرگ را/ تو چه می‌دانی سقوط پاوه را/ عاصمی را، باکری را کاوه را...»

صدای گرم و دوست‌داشتنی این خواننده شباهت زیادی به صدای رضا صادقی دارد، به همین علت زمانی که فعالیتش را به عنوان خواننده آغاز کرد، افراد زیادی این دو خواننده را با یکدیگر اشتباه می‌گرفتند، اما صفوی خیلی زود سبک خاص خود را پیدا کرد و توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

او برخلاف اغلب خواننده‌های موسیقی پاپ تماس‌های تلفنی خبرنگاران را به صحبت با مدیربرنامه‌هایش موکول نمی‌کرد و در هر شرایطی با مهربانی و شور و شوق همیشگی‌اش پاسخگوی سوالات آنها بود. او در یکی از گفت‌وگوهایی که چندی پیش با جام‌جم داشت، آغاز فعالیت خود در عالم موسیقی را مربوط به روزهای کودکی‌اش دانست که در مدرسه گروه سرود راه انداخته بوده است. اما از سال 1380 که آلبوم بی‌کلام «تمام رویاهای من» را منتشر کرده به صورت حرفه‌ای وارد فضای موسیقی شده است. بعد هم در سال 88 با «عشق من باش» به یکی از خوانندگان پرطرفدار موسیقی پاپ تبدیل شده است. در سال‌های 80 تا 88 هم مشغول کارهای مختلفی از جمله آهنگسازی و تنظیم بوده و هیچ‌وقت از فضای موسیقی دور نبوده است.

صفوی همچنین از این گفت که مردم و هوادارانش را خیلی دوست دارد و همیشه برایشان دعا می‌کند و هر کاری را که می‌خواند، به‌خاطر مردم بوده و آرزویش این است که مردم کارهایش را دوست داشته باشند و مثل همیشه همراهی‌اش کنند. حالا زمان آن رسیده که ما هم با دعاهایمان این خواننده جوان را همراهی کرده و از خداوند
بهبود او را بخواهیم.

منتظرتیم رفیق

حمید عسگری

خواننده پاپ

خبر به کما رفتن بهنام صفوی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد و من هم از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم. خوشبختانه دیروز سطح هوشیاری‌اش افزایش یافت . پدر و مادر بهنام نیز در اصفهان هستند به همین دلیل از این وضع ناراحت هستم. دوستی من و بهنام از آلبوم کما 1 شکل گرفت.

او در این آلبوم به عنوان تهیه‌کننده فعالیت داشت و تا امروز دوستی ما ادامه دارد. برای او دعا می‌کنم سلامتی‌اش را دوباره به دست بیاورد و برگردد؛ زیرا هوادارانش منتظر او هستند و ما هم او را بسیار دوست داریم.

زینب مرتضایی‌فرد

فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها