نرم افزارهای موبایل

فیلم اکشن بسازید

حتما تاکنون صحنه‌های هیجان‌انگیز و دلهره‌آور فیلم‌های سینمایی را دیده‌اید که به کمک جلوه‌های ویژه خلق شده است. درصد بالایی از این صحنه‌ها که اغلب در فیلم‌های هالیوودی دیده می‌شود به کمک رایانه و جلوه‌های ویژه ایجاد می‌شود. اکنون به کمک این اپلیکیشن می‌توانید صحنه‌هایی مشابه آنچه تاکنون در فیلم‌های سینمایی مشاهده کرده‌اید را خودتان درست کنید.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۹

این نسخه از این اپلیکیشن دارای افکت‌هایی از فیلم جنگ ستارگان است که به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین مجموعه‌ها در صنعت سینما شناخته می‌شود. با ورود به اپلیکیشن در سمت راست تصویر باید روی عکس ربات کلیک کنید تا وارد گالری افکت‌ها شوید. در این قسمت افکت‌های جذاب و زیادی وجود دارد، اما همه آنها رایگان نیست. با این حال تعداد افکت‌های رایگان به قدری است که کارتان را راه بیندازد و سرگرمتان کند.‌ افکت‌ها در سه موضوع دسته‌بندی شده‌است. با انتخاب هر کدام، یک فیلم کوتاه چند ثانیه‌ای به عنوان نمونه آن افکت نمایش داده می‌شود. با فشردن کلید start دوربین باز می‌شود و می‌توانید فیلمبرداری کنید. برای این کار باید دوربین را به گونه‌ای به سمت سوژه بگیرید تا در زاویه صحیحی از سطح زمین فیلم ضبط شود. چند ثانیه صبر کنید، سپس هنرنمایی‌تان برای اشتراک در شبکه‌های اجتماعی یا ذخیره به صورت فایل GIF آماده است. این اپلیکیشن توانسته لقب بهترین را در اپ استور از آن خود کند.

Pixlr

هنرنمایی برای شبکه‌های اجتماعی: عکس یکی از عناصر تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است که بخش عمده‌ای از محتوای این شبکه‌ها را به خود اختصاص داده است. با توجه به این موضوع، اپلیکیشن‌های گوناگونی برای ویرایش عکس ساخته و منتشر می‌شود تا کاربران بتوانند به آسانی محتوایشان را با دیگران به اشتراک بگذارند. Pixlr نمونه‌ای از این اپلیکیشن‌هاست که توانسته در میان برترین‌های اپ‌استور جا بگیرد. این اپ محصولی کامل برای ویرایش عکس است که غیر از ابزار کامل و کاربردی برای ویرایش، مجموعه‌ای از ابزار کلاژ (چند عکس در یک قاب) را دارد. با ورود به اپلیکیشن سه گزینه پیش رو دارید؛ می‌توانید دوربین را انتخاب کنید و همان لحظه عکس بگیرید یا عکسی را از گالری برگزینید. همچنین می‌توانید آیکون کلاژ را فشار دهید تا یک قاب با چند عکس درون آن بسازید. با انتخاب یک عکس، پنج گزینه در زیر صفحه به نمایش درمی‌آید که انبوهی ابزار درون خود دارد. با این ابزار می‌توانید بسیاری از کارهایی را که در فتوشاپ نیازمند صرف وقت است فقط با چند حرکت انگشت‌تان روی نمایشگر انجام دهید.

Unroll.Me

رهایی از ایمیل‌های مزاحم: صندوق ایمیل‌تان را که باز می‌کنید با انبوهی از ایمیل‌هایی روبه‌رو می‌شوید که خواسته یا ناخواسته برا‌یتان ارسال شده است. غیر از ایمیل‌های اسپم، بخش عمده‌ای از ایمیل‌ها تبلیغاتی است؛ نه می‌توانید به کل از دست‌شان رها شوید و نه تحمل آرشیوشان را دارید. از سویی ایمیل‌های ثبت‌نامی را هم در نظر بگیرید که در سایت‌های مختلفی مشترک شده‌اید و هر روز انبوهی از آنها به دست‌تان می‌رسد. اگر همچنان می‌خواهید از آدرس ایمیل‌تان استفاده کنید و حوصله این‌گونه ایمیل‌ها را ندارید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید که کارها را آسان کرده است. با ورود به Unroll.Me نخست نشانی ایمیل‌تان را وارد می‌کنید تا این برنامه به سرویس‌دهنده ایمیل‌تان متصل شود. در حال حاضر این اپ از سرویس‌دهنده‌های گوگل، یاهو، آی‌کلود، آوت‌لوک و AOL پشتیبانی می‌کند. پس از این کار می‌توانید به آسانی با یک حرکت سوآیپ اشتراک خود را برای دریافت ایمیل از هر سایتی لغو کنید، با حرکتی دیگر ایمیل‌های دلخواهتان را نگه دارید و با سوآیپ به سمت بالا، مجموعه‌ای از ایمیل‌هایی که دوست دارید هر روز فقط آنها را بخوانید، ایجاد کنید.

DarsNameh

دانشگاهی در جیب شما: یکی از بهترین کاربردهای تلفن‌ هوشمند مقاصد آموزشی است. با استفاده از این دستگاه و یک اتصال اینترنتی می‌توان مجموعه‌ای از دروسی را که در گذشته به کلاس درس نیاز داشت، روی گوشی خواند. با توجه به این موضوع، اپلیکیشن‌های خارجی زیادی تولید شده که کلاس‌های درس دانشگاه‌های معتبر جهان را روی گوشی‌های هوشمند آورده است. در این حوزه نمونه‌های ایرانی کمی وجود دارد، اما درسنامه اپلیکیشن جدیدی است که به تازگی با هدف آموزش برای هر دو پلتفرم آی‌اواس و اندروید منتشر شده است. با ورود به اپلیکیشن نخست باید نشانی ایمیل‌تان را وارد کنید سپس با صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید که دروس آموزشی موجود را به نمایش گذاشته است. به گفته سازنده تمام درس‌ها و محتوای این اپلیکیشن رایگان است و پس از به پایان رساندن هر دوره می‌توان مدرک اتمام آن را دریافت کرد. برای استفاده از اپلیکیشن نیازی به اتصال دائم به اینترنت نیست و می‌توان با یک بار اتصال و دانلود مجموعه آموزشی از درس‌ها استفاده کرد. با انتخاب هر درس، موضوع و سرفصل‌های آن به صورت تایم‌لاین نشان داده می‌شود.

سوپرشوت

کری‌خوانی با موبایل: کری‌خوانی‌ها و تعصب هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال، ایده ساخت یک اپلیکیشن را در ذهن سازندگان این بازی به وجود آورده و باعث شده این دعواها بالاخره یک جا کاربرد داشته باشد! با ورود به این بازی باید نخست هواداری خود از تیم مورد نظر را با انتخاب گزینه «آبیته» یا «قرمزته» مشخص کنید. روش بازی به این صورت است که باید توسط بازیکنی که انتخاب کرده‌اید به توپ شوت بزنید و کاری کنید تا توپ بیشترین مسافت ممکن را طی کند. در راه توپ موانع و ابزار کمک‌رسانی وجود دارد که به ترتیب از سرعت توپ می‌کاهد یا آن را افزایش می‌دهد. در مسیر توپ باید از روش‌های متعددی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، استفاده کنید تا توپ هرچه بیشتر اوج بگیرد. برای درآمدزایی از این اپلیکیشن، سازنده فروشگاهی را تدارک دیده که با خرید از آن می‌توانید کاری کنید توپتان آسان‌تر مسیرش را طی کند. توپ در نهایت باید به دروازه رقیب برسد که دروازه‌بان‌هایی نظیر عابدزاده یا حجازی از آن محافظت می‌کنند. بازی به صورت رکوردی است و می‌توانید با رقبای آنلاین نیز بازی کنید.

شادی حاجی علی‌نقی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها