مرد شیشه‌ای پس از قتل سه عضو خانواده‌اش در خواب، با چاقو خودزنی کرد. هنوز انگیزه متهم از این جنایت مشخص نشده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۰

به گزارش جام‌جم، بامداد جمعه فردی با شنیدن صدای کمک‌خواهی همسایه‌اش در یکی از محله‌های شهرستان نظرآباد کرج سراسیمه از خانه‌اش خارج شد تا ماجرا را بررسی کند؛ اما ناگهان فریادها و صدای کمک‌خواهی اعضای این خانواده خاموش شد. مرد همسایه که به موضوع مشکوک شده بود با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهر تماس گرفت و برای نجات اعضای خانواده همسایه‌اش از دست پدر معتاد خانواده کمک خواست.

ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند در خانه قفل است. در ادامه به تحقیق از مرد همسایه پرداختند که وی گفت همسایه‌شان فردی سالخورده و معتاد به شیشه است و هر از گاهی با اعضای خانواده‌اش دعوا می‌کند و آنها را کتک می‌زند. نیمه شب با شنیدن صدای دعوا و کمک‌خواهی آنها به خیابان آمده اما بعد از آن دیگر صدایی از اعضای این خانواده نشنیده است. گمان می‌کند پدر خانواده بلایی بر سر آنها آورده باشد .

کشف اجساد 3 عضو خانواده

ماموران با اطلاعات به دست آمده از این فرد، با هماهنگی قضایی وارد ساختمان مورد‌نظر شده و مشاهده کردند مرد میانسال با ضربه‌های چاقو خودزنی کرده است. ماموران با سامانه 115 اورژانس تماس گرفتند و برای انتقال مرد زخمی به بیمارستان درخواست کمک کردند. این در حالی بود که ماموران برای یافتن دیگراعضای خانواده به جستجو در اتاق‌ها پرداختند و با اجساد مادر خانواده و پسر و دختر جوانش در اتاق‌های جداگانه رو‌به‌رو شدند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات تکمیلی برای رازگشایی از این جنایت هولناک آغاز شد تا این که ساعاتی بعد از این ماجرا کارآگاهان جنایی مطلع شدند متهم به قتل از مرگ نجات یافته و زنده مانده است. بنابراین به تحقیق از وی پرداختند که مشخص شد او این جنایت را رقم زده و جان سه عضو خانواده‌اش را گرفته است .

اعتراف به قتل خانوادگی

متهم به قتل در اظهاراتش مدعی شد، پس از کشیدن شیشه دچار توهم شده و همسر و دو فرزندم را در خواب کشتم. بعد هم اقدام به خودکشی کردم.

احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری استان البرز نیز در این باره گفت: مرد معتاد در حالی که شیشه مصرف کرده بود پس از صرف شام، همسر و دو فرزند جوانش را درحالی که در خواب بودند با ضربات چوب و چاقو به قتل رسانده است. او تحت تاثیر شیشه این اقدام را انجام داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نشده است. مرد شیشه‌ای دستگیر و در بازداشت به سر می‌برد. قرار است به‌زودی عامل این جنایت خانوادگی برای بررسی وضع سلامت روانی توسط روان‌شناسان به اداره پزشکی قانونی منتقل شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها