یک عکس یک متن

مادر فداکار

مهراوه شریفی‌نیا دختر آزیتا حاجیان در سریال کیمیا با مادر خود همبازی است. تا اینجای سریال بازی مادر از دختر خیلی قوی‌تر و دیدنی‌تر است. مهراوه با انتشار عکسی از خودش در کنار مادر کیمیا در پشت صحنه این سریال نوشت: در کنار مادری این‌چنین فداکار ...
کد خبر: ۸۵۳۵۰۳

یادی از ناخدا خورشید

عبدالله اسکندری، طراح گریم فیلم ناخدا خورشید عکسی از اتاق گریم این فیلم در صفحه اینستاگرام خود گذاشته است. علی نصیریان یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های خود را در این فیلم بازی کرد. عبدالله اسکندری اما در زمان ساخت این فیلم هنوز همه موهایش سفید نشده بود!

ایران 2025 به روایت تایم

مجله تایم شش عکس از زنان ایرانی را روی اینستاگرام خود منتشر کرده است. زنانی از قشر‌های مختلف و در موقعیت‌های گوناگون. این مجله در گزارشی از آینده روشن ایران نوشته است. یکی از این عکس‌ها روی جلد تایم چاپ و بقیه عکس‌ها در کنار گزارش منتشر شده است.

 

سعید معروف در کنار خون‌آشام‌ها

والیبالیست معروف کشورمان علاقه‌مند به هنر است. دیروز عکسی از او در کنار دو بازیگر نمایش جنایات و مکافات به کارگردانی ایمان افشاریان منتشر شد. سعید معروف سری هم به پشت صحنه فیلم جدید مانی حقیقی زده و با او هم عکس یادگاری گرفته است. حقیقی این روزها فیلم 50 کیلو آلبالو را کارگردانی می‌کند و یکی از طرفداران معروف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها