وزیر تجارت و سرمایه گذاری انگلیس:

به دنبال حضور درازمدت در بازار ایران هستیم

وزیر تجارت و سرمایه گذاری انگلیس روز یکشنبه خاطر نشان کرد که لندن به دنبال حضور درازمدت در بازار انرژی و صنعت ایران در دوران پساتحریم است.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۱
به دنبال حضور درازمدت در بازار ایران هستیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، فرانسیس آنتونی آیلمر ماد در مصاحبه با خبرگزاری چینی خبرگزاری شینهوا گفت: شرکت های انگلیسی به دنبال حضور درازمدت در بازار انرژی و صنعت ایران در دوران پساتحریم است.

وی که به تهران سفر کرده است، گفت: وجه تمایز این شرکت های انگلیسی که امروز با خود به ایران آورده ام این است که تمامی آنها شرکت هایی هستند که به صورت جهانی فعالیت می کنند.

این مقام انگلیسی خاطر نشان کرد: تمامی این شرکت ها بر پایه همکاری و سرمایه گذاری های درازمدت فعالیت می کنند و هیچ کدام از این شرکت به دنبال همکاری های کوتاه مدت نیستند.

خبرگزاری شینهوا در گزارش خود عنوان کرد: وزیر تجارت و سرمایه گذاری انگلیس که روز گذشته به تهران سفر کرده اعلام کرد که هیات های اقتصادی و تجاری همراه وی خواهان تضمین در مورد فضای سرمایه گذاری است و آن مستلزم همکاری های موفق با تجار ایرانی است.
وی ابراز امیدواری کرد که توافق هسته ای 1+5 و ایران بتواند به تعامل ایران با اقتصادی جهان منجر شود.

اظهارات این مقام انگلیسی در حالی مطرح شده است که پس از توافق هسته ای و در چند ماه شمار زیادی از مقامات کشورهای غربی به ایران سفر کرده و از گسترش روابط اقتصادی با تهران و سرمایه گذاری در ایران استقبال کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها