سلامتی بزرگ‌ترین نعمتی است که بشر اگر از آن برخوردار باشد، می‌تواند ادعا کند، خوشبخت است. نعمتی که شاید در دوران کودکی و جوانی خیلی قدر و قیمت آن را نمی‌دانیم و وقتی پا به میانسالی می‌گذاریم، ناگهان به خود می‌آییم که ضربان قلبمان نامنظم شده، دست و پایمان درد می‌کند، زود خسته می‌شویم، بی‌حوصله و غمگین شده‌ایم، شب‌ها راحت نمی‌خوابیم، حتی لذت غذا خوردن را مثل دوران جوانی احساس نمی‌کنیم و بسیاری مشکلات روحی و جسمی که به سراغمان می‌آید و ما را رها نمی‌کند و مدام به ما تلنگر می‌زند که چقدر برای حفظ سلامتی‌مان سهل‌انگاری کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۵۱۳۸۸

برای این‌که بدانید ما آدم‌ها چقدر دیر به فکر سلامتی خود می‌افتیم، فقط کافی است یک روز صبح زود سری به پارک نزدیک خانه‌تان بزنید و زنان و مردان سالمندی را ببینید که برای سالم بودن خود می‌دوند و تلاش می‌کنند؛ تلاشی هر چند مفید، اما دیرهنگام و کم‌تاثیر.

شاید سرخوشی و سهل‌انگاری ویژگی دوران جوانی است که در بحث سلامت و تندرستی نیز خود را بیشتر نشان می‌دهد، اما وقتی کمی سن بالا می‌رود، مبحث سلامت برایمان مهم و مطالب مربوط به تندرستی از پرخواننده‌ترین مطالب روزنامه‌ها و پربازدیدترین بخش‌ها در فضای مجازی می‌شود.

بر همین اساس چاردیواری در تازه‌ترین تغییرات محتوایی خود، به مبحث سلامت، تغذیه و زیبایی توجه ویژه داشته و کوشیده است صفحات ثابتی را به آن اختصاص دهد. ضمن آن‌که به دلیل وجود صفحه ثابت سلامت در صفحات اصلی روزنامه (صفحه 16) و پیشگیری از تکراری شدن مطالب و موازی‌کاری و نیز تصمیم مدیریت روزنامه مبنی بر انتشار ضمیمه ورزش بانوان در روزهای سه‌شنبه که انتظار بخش وسیعی از مخاطبان ماست، ضمیمه سیب از این هفته در ضمیمه چاردیواری منتشر می‌شود. چرا که مقوله سلامت با محتوای چاردیواری که به خانواده می‌پردازد قرابت محتوایی دارد. از این رو چاردیواری می‌کوشد با پرداختن به مبحث سلامت و زیبایی به نیاز مخاطبان خود پاسخ دهد.

همچون همیشه همراهمان باشید و نقطه‌نظرات خود و نیز موضوعاتی را که دوست دارید درباره آنها بیشتر بدانید با ما در میان بگذارید و انتقادها و پیشنهاد‌های خود را به نشانی الکترونیکی 4divari@jamejamonline.ir برایمان بفرستید . سلامت و تندرست باشید.

زهرا عرب/ دبیر چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها