سه مرد مسلح با ورود به یک طلافروشی در شهر ربط در آذربایجان غربی با تهدید صاحب مغازه، شیشه ویترین را شکسته و یک کیلو طلا سرقت کردند .
کد خبر: ۸۴۹۶۳۰

به گزارش جام‌جم، ساعت 16 29 مهر امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهر ربط از توابع شهرستان سردشت تماس گرفت و از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در این شهر خبرداد. ماموران با حضور درمحل حادثه مشاهده کردند که ویترین طلافروشی با پتک شکسته و طلاهای داخل آن سرقت شده است .

همزمان با تشکیل پرونده قضایی ماموران به تحقیق از شاکی پرداختند که وی در اظهاراتش گفت: در مغازه بودم که چند مشتری زن به مغازه‌ام آمدند و دقایقی پس از خروج آنها سه مرد که نقاب بر چهره‌هایشان بود و یکی از آنها سلاح کلاشینکف در دست داشت، وارد مغازه‌ام شدند. آنها با سرقت یک کیلو از طلاهای داخل ویترین که ارزش یکصد میلیون تومانی داشت، با تیراندازی هوایی سوار دو موتورسیکلت بدون پلاک شده و گریختند.

ماموران دوربین مداربسته مغازه را بازبینی کرده و متوجه شدند دو نفر از زنان مشتری رفت و آمد مشکوک داشتند که به محض خروج آنها سرقت انجام شده است. تحقیقات روی آنها متمرکز شد و ماموران دریافتند همزمان با این سرقت، دو زن مورد نظر خانه‌های خود را ترک کرده‌اند. سرانجام دو روز بعد آنها در مخفیگاه جدیدشان دستگیر شدند.

در این مرحله از تحقیقات ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند و توانستند ردپای سارقان را در جنگل سردشت به دست آورند. با حضور ماموران در آنجا دو دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک، چند انگشتر سرقتی و چند دست لباس که متعلق به سارقان بود، کشف شد. در مرحله بعد و با تحقیق از دو زن بازداشت شده آنها اعتراف کردند که این سرقت‌ها را سه مرد که از دوستانشان هستند انجام داده‌اند و قرار بود در برابر این همکاری سارقان به آنها طلا بدهند.

در مرحله بعدی ماموران متوجه شدند دو موتورسیکلت کشف شده چند روز پیش از دستبرد به بانک در بانه به سرقت رفته و مالکان آن موضوع سرقت‌ها را به پلیس گزارش داده‌اند. بنابراین جستجو برای دستگیری سه سارق مسلح ادامه یافت و دو نفر از آنها در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شده و گفتند که سرقت را با همدستی یک نفر دیگر که ساکن شهر بانه است اجرایی کرده‌اند و طلاهای سرقتی در خانه او است .

با اعتراف دو دزد مسلح، دیگر همدست آنها نیز شناسایی و دستگیر شد. طلاهای سرقتی و یک قبضه کلاشینکف هم از آنها کشف شد.

متهمی که اعضای این باند را از جنگل فراری داده بود نیز دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها