
به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، محمد عباس زاده بازیکن فصل گذشته باشگاه پرسپولیس تهران و همبازی سابق هادی نوروزی کاپیتان فقید سرخ پوشان پایتخت، عکسی از نذری دادن هادی نوروزی را منتشر کرد.
وی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «رفیق پارسال خودت نذری میدادی. ولی امسال مهمان اربابی... دلتنگتم هادی».
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند