تا حالا اتفاق افتاده هنگام تماشای یک فیلم یا تجربه یک بازی ویدئویی خودتان را جای شخصیت منفی بگذارید و تصور کنید در مقام او چه کارهایی می‌توانستید انجام بدهید؟ پاسخ این پرسش را چند سال پیش بازی Overlord با اولین نسخه خود داد.
کد خبر: ۸۴۶۴۷۰

در بازی شما هدایت یک فرمانده شیطانی را به عهده دارید که به موجودات زیر دست‌تان فرمان غارت دهکده‌‌ها، دزدی و دیگر اعمال تبهکارانه را می‌دهید، اما از آنجا که اتمسفر بازی فانتزی بوده و سازنده‌ها همیشه رگه‌هایی از طنز را در کار خود قرار داده بودند، مساله شرارت به آن مفهومی که اینک به ذهن متبادر می‌شود، رخ نمی‌داد. به‌هرحال بعد از موفقیت نسخه اول سپس شماره دوم بازی، این هفته شاهد انتشار سومین نسخه از این مجموعه هستیم که Overlord: Fellowship of Evil نام دارد.

بازی در سبک اکشن نقش‌‌آفرینی قرار داشته و داستان آن از جایی شروع می‌شود که خوبی و صلح دنیا را فراگرفته و شما در نقش یکی از چهار خادم ارباب تاریکی باید با خرابکاری و اغتشاش، مقدمات بازگشت و قدرت گرفتن ارباب تاریکی را فراهم کنید. در صورتی که بازی را به صورت Co-Op همراه با سه نفر دیگر از دوستان‌تان تجربه کنید، هر کدام از آنها نیز هدایت یکی دیگر از خادمان تاریکی را به عهده می‌گیرند. نیروهای شما، میمون‌هایی دیوانه، وحشی و در عین حال بامزه هستند که هرچه دستور بدهید تمام و کمال اطاعت کرده و آشوب و بی‌نظمی در دنیا به پا می‌کنند. نویسندگی بازی را خانم ریحانا پرچت که Tomb Raider و Mirror’s Edge را در کارنامه دارد انجام داده و دریافت جوایز نویسندگی به دلیل کارهای قبلی‌اش به اندازه کافی از قدرتمند بودن قلم او حکایت دارد. بازی علاوه‌بر PC برای Xbox One نیز عرضه خواهد شد.

راه‌‌های زنده ماندن

بعد از این‌که بازی‌سازها استفاده زیادی از بازی زامبی کردند و مردم از کشتن آنها خسته شدند، گفتند چه کار کنیم که هنوز هم از زامبی استفاده کنیم و مردم هم از آن استقبال کنند؛ جواب این بود که بازی‌هایی در سبک Survival یا بقا ساخته شود که بازیکن را در یک محیط باز و پهناور قرار می‌دهد و پر از زامبی است که باید از دست آنها زنده ماند. How to Survive یکی از بازی‌هایی است که در موج ساخت این بازی‌ها منتشر شد و آن‌قدر برای سازنده مفید بوده که اینک شماره دوم بازی از راه رسیده است. شما می‌توانید به صورت انفرادی یا همراه دوستان خود در دنیای باز قدم زده و در صدد مرتفع کردن نیازهای اولیه زندگی مثل آب، غذا و سرپناه باشید. با گشتن در محیط خرده‌ریزهایی پیدا می‌کنید که باید از آنها برای ساخت ابزار و سلاح‌های مختلف برای خود بهره ببرید. از طرف دیگر باید همواره مراقب کمپ و سرپناه خود باشید و با جان و دل از آن محافظت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها