یک عکس یک متن

سلفی با سردار

دیروز در صفحه اینستاگرام منسوب به سردار قاسم سلیمانی عکسی از این سردار ایرانی در میان سربازانی که در سوریه مشغول مبارزه هستند منتشر شد. سربازان در حال گرفتن سلفی و عکس یادگاری با سردار سلیمانی بودند. این عکس در فضای مجازی و سایت‌های خبری بازتاب زیادی داشت.
کد خبر: ۸۴۶۳۴۶

تلخی فاجعه منا

20 روز از فاجعه تلخ منا می‌گذرد اما هنوز بازتاب‌های این حادثه تلخ بین مردم دیده می‌شود و چنانکه از اخبار برمی‌آید این تلخی گزنده ادامه خواهد داشت. دیروز ایسنا عکسی از مراسم تدفین نوح‌علی قاسمی از جانباختگان فاجعه منا که اهل روستای بویاخچی از توابع شهرستان نمین استان اردبیل است، ‌منتشر کرد که غم و حزن زیادی داشت، زنده‌یاد قاسمی توسط افرارد ویژه وزارت بهداشت که پوشش ویژه‌ای دارند به خاک سپرده شد.بی‌کفایتی آل سعود، عید قربان امسال را به عزا تبدیل کرد.

کمدین در هیبت شعبون

نادر سلیمانی را بیشتر مردم به عنوان بازیگر آثار کمدی می‌شناسند. او یکی از بازیگرانی بود که به مسابقه خنداننده برتر خندوانه هم آمد.سلیمانی با حضور در کارهای مهران مدیری و طنز سعید و خان‌دایی به شهرت رسید که مقابل سعید آقاخانی بازی می‌کرد.

این بازیگر در مجموعه قهوه تلخ هم بازی کرد. او دیروز عکسی کمتر دیده شده از خود را منتشر کرد و نوشت: در نقش شعبون. سلیمانی در سریال‌هایی مانند ستایش و کلاه‌پهلوی و ... نقش‌های جدی بازی کرد.او این روزها مشغول بازی در برنامه محله گل و بلبل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها