استاد دانشگاه در دام 2 آزارگر

دو مرد افغان استاد زن دانشگاه را هنگام عبور از پل عابر پیاده با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادند و اموالش را سرقت کردند.
کد خبر: ۸۴۶۲۵۳

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این حادثه وقتی به پلیس گزارش شد که خانواده زنی به نام سیما بعد از ساعتی بی‌خبری از او، بدن نیمه جانش را در نزدیکی خانه‌اش در کوی فراز، واقع در سعادت‌آباد پیدا کردند. آثار ضرب و جرح روی بدن زن جوان، نشان می‌داد حادثه تلخی برایش رخ داده است.

ساعتی پس از این حادثه وقتی سیما شرایط بهتری پیدا کرد، گفت هنگام عبور از روی پل عابر پیاده نزدیک خانه‌اش دو مرد افغان با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده و گریخته‌اند.

شناسایی پاتوق افغان‌ها

به این ترتیب ماموران پلیس پایتخت تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند. زمانی که مأموران به ساختمانی که دو متهم در آنجا پناه گرفته بودند، رفتند با ۳۰ مرد افغان روبه‌رو شدند و معلوم شد آنجا مدتی است به محلی برای اقامت افغان‌ها تبدیل شده است.

در همین حال قربانی این حادثه دو متهم را در بین ساکنان ساختمان نیمه‌کاره جستجو کرد، اما نتوانست آنها را شناسایی کند. شواهد نشان می‌داد چهار نفر از این افراد دو متهم را فراری داده‌اند. به همین دلیل چهار نفر به عنوان متهم بازداشت شدند و پرونده اتهامی آنها به شعبه ۱۱۵۶ مجتمع قضایی بعثت ارسال شد.

در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی محمدرضا گیوکی برگزار شد، شاکی که استاد دانشگاه است در حالی که اشک می‌ریخت بار دیگر آنچه را رخ داده بود شرح داد. او گفت: ساعت حدود ۶ عصر بود که از خانه‌ام بیرون رفتم. در نزدیکی خانه‌ام یک پل عابر پیاده وجود دارد. من چند قدم روی پل رفتم، اما چون دو نفر را دیدم که از آن سوی پل وارد شدند، ترسیدم و برگشتم، اما آنها خود را به من رساندند و با تهدید چاقو مرا به پایین پل بردند.

من جیغ می‌کشیدم و کمک می‌خواستم اما چون آنجا محل خلوتی است هیچ کس صدایم را نمی‌شنید. آنها مرا مورد ضرب و جرح و آزار و اذیت قرار دادند.

انکار در دادگاه

به دنبال این اظهارات قاضی روز گذشته از چهار متهم خواست درباره این حادثه توضیح دهند، اما متهمان اعلام کردند در این ماجرا نقشی نداشتند و از مخفیگاه دو متهم اصلی نیز اطلاعی ندارند. در چنین شرایطی قاضی به افسران پلیس آگاهی دستور داد دو متهم اصلی را شناسایی و دستگیر کنند.

در حال حاضر کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات برای شناسایی عاملان آزار و اذیت استاد زن دانشگاه را آغاز کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها