رهبر معظم انقلاب دیدار شرکت‌کنندگان همایش ملی نخبگان فردا

دلسردکردن جوانان ما از حال و آینده، خیانت به ناموس ملی است‌

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار نخبگان جوان تاکید کردند: ‫مراکز علمی که شاخص‌های پیشرفت علمی را مشخص می‌کنند به نفع جمهوری اسلامی شهادت می‌دهند؛ حضرات در تریبون‌های رسمی و غیررسمی انکار می‌کنند و توهم می‌شمارند، دلسردکردن جوانان ما از حال و آینده، خیانت به ناموس ملی است‌.
کد خبر: ۸۴۶۰۲۲
دلسردکردن جوانان ما از حال و آینده، خیانت به ناموس ملی است‌

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: نخبگی خود را از خدا و انقلاب بدانید، از تأمین کنندگان امنیت بدانید، پیکر شهید همدانی وقتی رفت همدان، همه شهر آمدند تشییع، اینها اسمی ندارند و یک تعدادی معروف می شوند اما دارند امنیت را برای من و شما حفظ می کنند، آنجا که امنیت نیست هیچ چیز نیست.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: در اردوهای جهادی شرکت کنید، با مشکلات مردم که از دید مسئولان دور می ماند آشنا شوید، اردوهای جهادی به مراتب بهتر و شرافتمندانه تر و مفیدتر از اردوهایی است که معمول است می برند اروپا.

رهبر انقلاب افزودند: مرعوب غرب نشوید، ایران امروز با آمریکای ۳۵ سال بعد از استقلال، زمین تا آسمان فرق دارد؛ شما به مراتب از آنها جلوترید، نسل جوان دوره ما می تواند این افتخار را برای خود به ثبت برساند که توانست کشور را به مراتب بالای پیشرفت علمی برساند.

دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان پیش از شروع بیانات رهبر انقلاب به ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این بنیاد پرداخت.

خبر تکمیلی ارسال می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها