معمای جنایت عاشقانه در شب بارانی

پسر دانشجو در پی شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه‌اش، در اقدامی جنون‌آمیز پس از قتل دختر جوان، خودکشی کرد.
کد خبر: ۸۴۳۲۹۷

به گزارش جام‌جم، ساعت 21 و 14 دقیقه دوشنبه صدای شلیک گلوله و کمک‌خواهی دختر جوانی سکوت خیابان گلستان در لاهیجان را شکست. اهالی وقتی از خانه بیرون آمدند با خودروی پرایدی با چراغ‌های روشن که رد خون اطراف آن بود، روبه‌رو شدند.

آنها با مشاهده زن و مردی غرق در خون روی صندلی جلوی خودرو، پلیس و اورژانس را در جریان قرار دادند و دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

بررسی‌های پلیسی نشان داد، دختر و پسر جوان با شلیک سلاح شکاری به قتل رسیده‌اند. جسد دختر پشت فرمان و جسد پسر جوان کنار او قرار داشت. ابتدا فرضیه قتل آنها مطرح، اما با کشف سلاح شکاری در داخل خودرو و نحوه شلیک گلوله‌ها این فرضیه رد شد.

پزشک جنایی نیز پس از معاینه اجساد اعلام کرد، دختر جوان ابتدا از ناحیه پا با شلیک گلوله مجروح شده و سپس گلوله‌ای به سرش اصابت کرده که مرگ او را رقم زده است.

شلیک گلوله به سر پسر جوان از فاصله‌ای نزدیک، حکایت از خودکشی او داشت.

شناسایی قربانیان

ماموران در نخستین گام شناسایی هویت دختر و پسر جوان را در دستور کار قرار دادند. با استعلام پلاک خودرو هویت دختر 32 ساله به نام رویا شناسایی شد.

در کنار خودروی پراید یک دستگاه سانتافه مشکی قرار داشت که با بررسی پلاک آن، هویت پسر جوان که حسین نام داشت، شناسایی شد.

خانواده دختر و پسر جوان نیز با حضور در محل تیراندازی هویت آنها را شناسایی کردند.

انگیزه جنایت

تحقیقات از خانواده دختر و پسر جوان برای کشف انگیزه این جنایت آغاز و معلوم شد حسین دانشجوی یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور بود و چند بار از رویا خواستگاری کرده، اما با مخالفت دختر جوان و خانواده‌اش روبه‌رو شده بود. افشای این موضوع باعث شد تیم جنایی احتمال قتل دختر جوان و خودکشی حسین را به‌خاطر شکست عشقی مطرح کند.

شاهدان چه گفتند

یکی از اهالی به خبرنگار ما گفت: با توجه به رد خون در بیرون از ماشین، احتمال می‌دهیم دختر جوان پس از اصابت گلوله به پایش، به قصد فرار از خودرو خارج شده که پسر جوان به او شلیک کرده است.

وی ادامه داد: شنیده شده برای دختر جوان خواستگار آمده بوده و حسین پس از اطلاع از ماجرا دست به این کار زده است.

سرهنگ محمود قاسمی، فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان نیز درباره انگیزه قتل گفت: علت دقیق حادثه در حال بررسی است، اما گفته می‌شود جواب رد پدر دختر به خواستگاری پسر، علت حادثه بوده است.

وی ادامه داد: در بازرسی خودرو دو قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زن کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به این‌که تحقیقات پلیس درخصوص این پرونده ادامه دارد، از شهروندان خواست به شایعات غیرموثق منتشر شده در برخی پایگاه‌های خبری توجه نکرده، و بدانندکه پلیس تنها منبع اعلام اخبار جنایی و انتظامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها