محققان راز تمیزترین آسمان زمین را کشف کردند

آسمان همه‌جا یک رنگ نیست!

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد

آسمان آفتابی در اکثر نقاط کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه اکثر نقاط کشور از جوی پایدار و آسمان آفتابی برخوردارند، گفت: وقوع رگبار باران و وزش باد در برخی نواحی کشور نیز گزارش شده است.
کد خبر: ۸۳۹۲۷۴
آسمان آفتابی در اکثر نقاط کشور

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه امروز در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان آفتابی حاکم خواهد بود، گفت: بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، از روز یکشنبه تا دوشنبه با گذر تدریجی سامانه کم ارتفاع تراز میانی جو در سواحل مرکزی و شرقی خزر و ارتفاعات شرقی البرز رشد ابرهای جوششی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در همین مدت در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال غرب کشور نیز افزایش ابر، در ارتفاعات بارش پراکنده، گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان تهران امروز، صاف، در ارتفاعات افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 29 و 19 درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان این شهر در روز یکشنبه پنجم مهر، کمی ابری تا نیمه ابری، در ارتفاعات بارش پراکنده، گاهی وزش باد و در روز دوشنبه ششم مهر، صاف، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 28 و 17 درجه سانتیگراد خواهد بود.

newsQrCode
برچسب ها: هواشناسی آسمان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها