جام جم ورزشی: تیم ملی فوتسال بانوان ایران امروز در فینال جام ملت های فوتسال زنان آسیا مقابل تیم ملی ژاپن قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۳۹۲۱۳
دختران فوتسالیست ایرانی به دنبال قهرمانی در یک بازی انتقامی

به گزارش جام جم ورزشی ، دو سال پیش در رقابت های داخل سالن آسیا که در کره جنوبی برگزار شد تیم ملی فوتسال بانوان ایران با شکست مقابل ژاپن در فینال رقابت ها به نایب قهرمانی و کسب مدال نقره رضایت داد. با این مدال نخستین مدال تاریخ تیم ملی فوتسال زنان ایران در آسیا رقم خورد اما اینک آنها موفقیت بزرگ تری را به دست آورده اند، حضور در فینال جام ملت های فوتسال زنان آسیا. حریف باز هم ژاپن است، تیمی که مدعی شماره یک رقابت ها به حساب می آید. اما بانوان ملی پوش ایرانی در اندیشه یک بازی انتقامی و کسب بزرگ ترین موفقیت تاریخ ورزش های تیمی بانوان ایران هستند.

البته جالب است بدانید ایران در بازی اخر مقدماتی در حالی 4 ـ 2 از مالزی پیش افتاده بود در دقایق پایانی به شدت تحت فشار این تیم قرار گرفت و در حالی که مالزی های گل سوم را وارد دروازه ایران کردند، پیش از زدن گل تساوی داور سوت پایانی را زد تا ایران از مهلکه دختران میزبان رهایی یابد.

با وجود اینکه تیم ملی فوتسال بانوان ایران در بازی اخیر خود مقابل مالزی نگران کننده نشان دادند اما می توان به آنها امروز بسیار امیدوار بود. شکست ژاپن به هیچ عنوان دور از دسترس نیست. این تیم در بازی های داخل سالن آسیا و در فینال فوتسال زنان آسیا نیز به زحمت تیم ایران را برده بود. در این دو سال بازیکنان تیم ملی با تجربه تر و با انگیزه تر شده اند. ملی پوشان ایران از عهده پشت سر گذاشتن این بازی انتقامی بر می آیند؟

تیم ملی فوتسال بانوان ایران با صعود به فینال جام ملت های آسیا امروز ساعت 14:30 (19 به وقت کوالالامپور) مقابل ژاپن مدعی قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها