سه مرد گروگانگیر که به دلیل اختلافات قدیمی پسر جوانی را ربوده بودند، پس از یک ساعت در عملیات پلیس مشهد دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۳۷۷۹۶

به گزارش جام‌جم، روز شنبه مردی با مراجعه به پلیس از ربوده شدن پسرش توسط سرنشینان یک دستگاه پراید خبر داد. شاکی به ماموران گفت: پسر جوانم امروز در حال رفتن به محل کارش بود که سرنشینان یک دستگاه پراید سد راهش شده و او را به زور سوار خودرو کرده و با خود بردند. اهالی با مشاهده این صحنه موضوع را به من اطلاع دادند و برای شکایت به پلیس آگاهی آمدم. پس از این شکایت، کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند، مرد گروگان با فردی به نام بابک اختلاف حساب دارد و به احتمال قوی قربانی همین موضوع شده است.

با کشف این سرنخ، دستگیری بابک در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران او را یک ساعت بعد دستگیر کردند. متهم ابتدا منکر آدم‌ربایی بود اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: به دلیل اختلافاتی که با پسر جوان داشتم نقشه ربودن او را طراحی کردم. در حال حاضر دو تن از همدستانم او را در خانه‌ای در خیابان فردوسی زندانی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی در این باره گفت: ماموران خانه موردنظر را محاصره و با دستگیری دو آدم‌ربا، پسر جوان را آزاد کردند. سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: افراد سعی کنند از راه‌های منطقی اختلافات خود را حل کنند و با اقدامات خودسرانه مشکلات خود را بیشتر نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها