اختلاف نظر مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال هر روز جدی‌تر از قبل می‌شود، اختلافاتی که دور نمای آن یک رقابت داغ و پرحاشیه در مجمع آینده این فدراسیون است.
کد خبر: ۸۳۷۳۸۴

پس از آن‌که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل مهدی تاج را کارگزار باند اصفهانی‌های فدراسیون معرفی کرد و تاج نیز اسدی، اصفهانیان و دبیری را هم زبان معرفی کرد، این جمله واکنش دبیر فدراسیون فوتبال را به همراه داشت. اسدی در این باره به ایسنا گفت: ما شش ماه است که در فو‌تبا‌ل هستیم، اما آنها 20 سال است که در فو‌تبا‌ل هستند. نکته دیگر این که ما همزبان هستیم، اما باندی نداریم.

اسدی ادامه داد: وقتی از باند صحبت می‌کنند هم زمان مهم است و هم نوع ارتباط. من، اصفهانیان و دبیری را اصلا نمی‌شناختم و تنها با آنها همزبان هستم و باندی وجود ندارد. باند یک ارتباط سازمانی است، ما طراحی یک ارتباط سازمانی را نداریم و با تمام مردم و افراد به صورت یکسان کار می‌کنیم و زبان شهر، روستا و حتی نوع تحصیلات برای ما مهم نیست.

همچنین فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در‌این‌باره گفت:گفت: من تنها باندی که تا امروز دیده‌ام، باند کشی بود که در دوران بازیگری‌ام از آن استفاده می‌کردم! ما آذری زبان هستیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم، اما باندی در فدراسیون فوتبال تشکیل نداده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها