رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور گفت: فینال جام حذفی همه ساله در خرمشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۳۸۵۴۸
تاج: خرمشهر میزبان همیشگی فینال جام حذفی شد‌

مهدی تاج عصر امروز در نشست خبر‌ی‌ در استانداری خوزستان با اشاره به جایگاه خوزستان در ورزش کشور اظهار کرد: خوزستان در حال حاضر در کشور و در رشته فوتبال اول است و بیشترین سهم را داراست.

وی افزود: این استان سه تیم در لیگ برتر، دو تیم در لیگ یک و هشت تیم در لیگ دو کشور دارد و پس از تهران بیشترین سهم را در فوتبال کشور به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادهای موجود در این استان، در تیم‌های ملی به ویژه در تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و امید بازیکنان خوبی از خوزستان توپ می‌زنند.

تاج تصریح کرد: مسئولان خوزستانی بسیار فوتبالی هستند، به طوری که شورای عالی استان به خوبی کار می‌کند و حتی پارلمان ورزشی در استان وجود دارد.

وی در خصوص عملکرد کی‌روش سرمربی تیم ملی نیز گفت: به دلیل اینکه روی بازیکنان جوان تمرکز دارد ارزیابی‌ام از کی‌روش همیشه مثبت بوده است.

وی در خصوص علت عدم حضور کی‌روش در خوزستان نیز اظهار داشت: من فکر می‌کنم او این استان را می‌شناسد چرا که خوزستان در فوتبال همیشه خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به برنامه سازمان لیگ برای جام حذفی گفت: 16 تیم لیگ برتری، 32 تیم از لیگ استان‌ها و 36 تیم از لیگ دو داریم که همه در جام حذفی هستند. اولین تصمیم‌مان برای جام حذفی این است که یک سهمیه را هر ساله به خرمشهر و بدون برگزاری مسابقه بدهیم.

وی ادامه داد: طبق قانون میزبان می‌تواند هر سال تیم داشته باشد و همیشه سهمیه حضور در این مسابقه‌ها را دارا باشد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: در جام حذفی و در یک هشتم، تیم‌های برنده‌مان مشخص شده‌اند و چند تیم هم در ادامه مشخص می‌شوند. ما این تصمیم را گرفتیم که قبل از اینکه چهره تیم‌ها در مراحل پایانی مشخص شود، مکان فینال را مثل سایر کشورها انتخاب کنیم و همیشه در یک جا برگزار شود لذا تصمیم گرفته شد همه ساله فینال در خرمشهر برگزار شود.

تاج همچنین در خصوص سوپرجام نیز گفت: در نظر داریم این بازی را نیز یا در خرمشهر و یا در ورزشگاه آزادی به صورت مداوم و هر ساله برگزار کنیم.

وی زمان فینال جام حذفی امسال را 31 اردیبهشت عنوان کرد و اظهار داشت:. ممکن است تیم‌های فینالیست در جام باشگاه‌های آسیا نیز بازی داشته باشند، لذا برگزاری این بازی در سوم خرداد مشکل خواهد بود اما در هر حالت زمان بازی فینال یا 31 اردیبهشت ماه و یا سوم خردادماه خواهد بود و این بستگی به آن دارد که فینالیست جزو تیم‌های آسیایی‌مان نباشد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها