پاسخ زلزله‌ وار ارتش عراق به سخنان ابوبکرالبغدادی

ده‌ها نفر از سرکردگان داعش کشته شدند+ جزئیات

منابع عراقی از هلاکت یکی از خطرناک‌ترین سرکردگان گروهک تروریستی تکفیری داعش در استان صلاح الدین عراق خبر دادند.
کد خبر: ۸۳۵۵۹۵
خطرناک‌ترین سرکرده داعش‌ کشته شد

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسله، نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی در ادامه عملیات خود علیه گروهک تروریستی داعش در استان صلاح الدین، یکی از خطرناک‌ترین سرکردگان تکفیری‌ها را از پای درآوردند.

یک منبع امنیتی در این باره گفت نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی، پس از درگیری با گروهی از تروریست‌های داعشی در منطقه قراج در شهر الحویجه واقع در استان صلاح الدین، یکی از سرکردگان آنها را به هلاکت رساندند.

این منبع افزود نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی، محمد عواد عدو ملقب به ابوحدید را در این درگیری‌ کشتند که وی یکی از خطرناک‌ترین سرکردگان گروه تروریستی داعش و عامل کشتار صدها غیرنظامی بی‌دفاع به شمار می‌رفت.

تازه ترین دستاوردهای ارتش عراق

عملیات نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی و عشایر برای پاکسازی برخی مناطقی که تحت اشغال تروریست‌های تکفیری داعش قرار دارد، امروز نیز ادامه یافت و نیروهای عراقی به دستاوردهای جدیدی دست یافتند.

بر اساس این گزارش، عملیات الانبار از ادامه پیشروی نیروهای این واحد به سمت اهداف ترسیم شده در استان خبر داد.

نیروهای عملیات الانبار حمله تروریست‌های تکفیری در محور شمالی را دفع کردند.

در حمله هوایی به مخفیگاه‌ها و مواضع داعشی‌ها در منطقه البوذیاب، یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده و سه انبار سلاح آنها منهدم شد.

یگان مبارزه با تروریسم عراق هم از کشف سه کامیون حامل مواد منفجره در شمال دانشگاه‌ الانبار و خنثی سازی آن خبر داد.

نیروهای این یگان با همکاری نیروهای پلیس فدرال با پیشروی در خط الصد در بیجی، محله التامیم، شش تروریست داعشی را از پای درآوردند و سه خودروی آنها را منهدم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها