اینستاگرام

منطق ملت ما

صفحه خامنه‌ای هیستوری دیروز در اینستاگرام، عکسی از رهبر معظم انقلاب را در حال گفت‌وگو با خاویار پرز دکوئیار منتشر کرد و در توضیح این عکس نوشت:
کد خبر: ۸۳۵۳۶۸

در بحبوحه جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران نورهیده از حصارهای تنگ استعمار و استبداد. سازمان ملل و شورای امنیت آن از بازیگران مهم و تاثیرگذار در وقایع جنگ بودند؛ هرچند که سازمان ملل خیلی زود نشان داد که در مواقع حساس در مشت ابرقدرت‌ها قرار می‌گیرد، اما جایگاه خوبی بود برای اعلان مواضع ایران مقاوم و مدافع و رئیس‌جمهور ایران اسلامی هم شاید بهترین زبان گویا برای رساندن منطق قوی ملت به گوش سردمداران جامعه جهانی و مردم دنیا به شمار می‌آمد.

22 شهریور سال 1366 یکی از بزنگاه‌‌هایی بود تا رئیس جمهور وقت کشورمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و خاویار پرزدکوئیار، دبیرکل وقت سازمان ملل یک بار دیگر درباره جنگ تحمیلی به گفت‌وگو بپردازند. این ملاقات دومین دیدار از دیدارهای سه‌گانه این دو شخصیت در طول دوران ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود. یک بار پیش از این در 19 فروردین 64 و یک بار هم پس از آن در جریان سفر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مقر سازمان ملل متحد این دیدارها انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها