امین حیایی به فاصله چند دقیقه از پایان اجرایش در مسابقه خندوانه رکوردی عجیب و باورنکردنی به جای گذاشت.
کد خبر: ۸۳۴۴۶۲

به گزارش برنا، امین حیایی به فاصله تنها پنج دقیقه پس از پایان اجرایش در خندوانه، رکوردی عجیب و باورنکردنی در کسب امتیاز از خود برجای گذاشت. این هنرپیشه کشورمان که باید با سروش صحت مسابقه می‌داد، با تعریف خاطراتی از فیلم‌هایی که بازی کرده بود در مسابقه خنداننده برتر برنامه خندوانه شرکت کرد و به فاصله پنج دقیقه از پایان مسابقه، بیش از ۳۵۰ هزار رای کسب کرد. این درحالی است که در همین مدت سروش صحت بیش از ۶۲ هزار رای به‌دست آورد. در مسابقه خنداننده برتر خندوانه تا امروز الیکا عبدالرزاقی، علی مسعودی و امیر مهدی ژوله به‌طور قطع به مرحله بعدی صعود کرده‌اند و صعود شقایق دهقان نیز تقریبا قطعی شده است.

«ستایش ۳» سال آینده کلید می‌خورد

نویسنده فیلمنامه مجموعه «ستایش» درباره سری سوم این سریال گفت: در حال حاضر شش قسمت ابتدایی آن نوشته شده و کار در سال آینده ساخته می‌شود.

سعید مطلبی به فارس توضیح داد: قرار است سری سوم سریال «ستایش» را بسازیم. تاکنون شش قسمت از ستایش3 را نوشته‌ام و احتمال می‌رود تا دو ماه دیگر باقی نگارش را از سر بگیرم.

مطلبی درباره زمان کلید خوردن این سریال نیز گفت:‌ از زمانی که شروع به نگارش کنم،‌ حداقل مدت شش ماه نگارش سریال ادامه دارد و بعد از آن و سال آینده کار را کلید خواهیم زد. سری 1 و 2 سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از شبکه سه سیما پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون‌ داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، حدیث میرامینی، سیما تیرانداز، رامسین کبریتی، فریبا نادری، مهدی پاکدل و ... به ایفای نقش پرداختند.

«پیامبران» انیمیشنی با رویکرد بین‌المللی

سریال پیامبران که تاکنون 9 قسمت از آن پخش شده، رویکردی بین‌المللی دارد و در کشور عراق هم پخش شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این سریال به تهیه‌کنندگی محمدصادق کریمیان در چهار فصل و 450 دقیقه با مشارکت رسانه ملی در حال ساخت است و در آن زندگی پیامبرانی که در قرآن کریم به آن اشاره شده است، با استناد به روایات ائمه اطهار (علیهم السلام)
بازگو می‌شود.

تهیه‌کننده این مجموعه گفت: هنر، فن بیان زیبایی‌هاست و هنرمند همواره در تلاش است زیبایی را در تعریفی جامع‌تر به مخاطب ارائه کند و سعی شده است مفاهیم والای قرآنی در این انیمیشن به نحوی که مخاطبان را به خود جذب کند ارائه شود.

از این مجموعه تاکنون زندگی پیامبرانی از جمله حضرت آدم و حوا، حضرت نوح، حضرت ابراهیم، ‌ادریس نبی و حضرت صالح روی آنتن رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها