وقتی زنان ژاپنی می توانند به استادیوم آزادی بروند اما زنان ایرانی خیر! +عکس

جام جم ورزشی: دیدار روز گذشته تیم های ملی فوتبال ژاپن و افغانستان افسوس زیادی برای زنان ایرانی به دنبال داشت!
کد خبر: ۸۳۳۸۷۸
وقتی زنان ژاپنی می توانند به استادیوم آزادی بروند اما زنان ایرانی خیر! +عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، در حالی که مدت های طولانی است که بر سر حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه های داخل کشور بحث می شود و آنها هنوز اجازه حضور در سالن های ورزشی و استادیوم ها را ندارند روز گذشته شاهد این بودیم که زنان ژاپنی به استادیوم آزادی رفتند و شاهد پیروزی شش بر صفر تیم ملی فوتبال کشورشان مقابل افغانستان بودند. استادیوم آزادی همان جایی است که بسیاری از دختران و بانوان آرزو دارند تا اجازه ورود در آنجا را پیدا کنند تا بتوانند بازی های تیم ملی را از نزدیک مشاهده کنند اما در حالی که همچنان این شرایط برای آنها فراهم نمی شود دیروز مشاهده شد که زنان ژاپنی فقط به خاطر پاسپورتشان این امکان را پیدا کردند.

این همه تبعیض از کجا می آید؟ حتما ورزش ایران به دلیل رعایت نکردن این موضوع باید با محرومیت های بسیار سنگین از جمله سلب میزبانی رقابت های معتبر محروم شود تا بالاخره مسئولان در این رابطه تصمیم درستی بگیرند؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۰
۰
هرچیزی ظرفیتش رو میخواد
ش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۰
۰
چرا اصرار دارید زنان به استادیوم بروند برخی مردان ایرانی ظرفیت حضور زن در یك مكان عمومی را ندارند طبق روال جامعه ما باید زنان تاوانش را بدهند!!!!
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۰
۰
خداوند ما را از فرهنگ و اندیشه والا بهرمند كند و از تحجر و كج اندیشی دور بدارد.
بانوان میهنم حق دارند تماشاگر مسابقات ورزشی در ورزشگاه ها باشند و این موضوع باید هرچه زودتر محقق شود.
آبان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۰
۰
ضمن عرض سلام. من یه سوالی برام پیش اومد شما در خبری از بانجی جامپینگ زنان انتقاد كرده بودید و به نظر یكی از كاربران كه گفته بود خدا كنه مغزشون از دهنشون بزنه بیرون واكنش مثبت نشون داده بودید یا من اینجور استنباط كردم. حالا تو این خبر با لحن انتقاد آمیزی دارید از راه ندادن زنان به ورزشگاه ها سخن میگید. تكلیف مارو روشن كنید مخالف حضور زنان در تفریحات و مسابقات ورزشی هستید یا مخالف ؟؟ نظر شخصی من اینه كه هم بانجی جامپینك و هم حضور زنان در ورزشگاه ها حق اونهاست من به عنوان یه مرد دلیلی برای ممانعت حضور زنان نمیبینم مگر ضعف دستگاه های امنیتی در برقراری فضایی امن در ورزشگاه ها . تجربه نشون داده امنیت و اصول مذهبی در كشور ما با دادن این آزادی ها به خطر نمی افته. اون چیزی كه امنیت مردم رو هدف قرار داده اختلاس و دزدی های بی حساب و كتاب توی مملكته. اگه واقعا نمیتونید امنیت زنان رو در ورزشگاه ها تأمین كنید رك به مردم بگید. آقایان مراجع هم یه فتوا در مورد دزدی و اختلاس نور چشمی ها بدند لطفا. اینا رو گفتم چون آدمهایی كه دزدی میكنن و از رانت برخوردار هستند آدم های عادی نیستند آقا زاده هستند والا اگه من بعنوان یه شهروند عادی آشغال در خونه رو بدزدم فردا دست بند زده میبرنم. ....

نیازمندی ها