باورش حتی برای بدبین‌ترین هواداران فوتبال هلند هم سخت بود؛ این‌که این تیم با ستاره‌هایی چون فن درویل، دنی بلیند، وسلی اشنایدر، ممفیس دپای و روبین فن پرسی با 3 گل به ترکیه ببازد.
کد خبر: ۸۳۳۴۸۱

هلند در شبی که محکوم به برد بود، در قونیه تسلیم جو ورزشگاه و بازی خوب تیم ملی ترکیه شد تا یک گام دیگر با راهیابی به مرحله نهایی رقابت‌های یورو 2016 فاصله بگیرد. حالا ترکیه با 12 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و هلند با همان 10 امتیاز قبلی تیم چهارم گروه است؛ گروهی که ایسلند و جمهوری چک، یکشنبه شب با رسیدن به امتیاز 19، صعود مستقیم خود را به یورو جشن گرفتند.

هلندی‌ها برای این که شانس حضور در پلی‌آف را داشته باشند باید در دو بازی باقیمانده علاوه بر جبران دو امتیاز اختلاف با ترکیه، یک امتیاز هم ببیشتر از این تیم کسب کنند. هلند در دو بازی پایانی خود به مصاف قزاقستان و جمهوری چک می‌رود و ترکیه با چک و ایسلند بازی می‌کند؛ دیدارهایی که یک پای آنها تیم‌هایی هستند که انگیزه ندارند.

در دیگر بازی مهم یکشنبه شب ایتالیا با تک گل دانیله ده روسی از سد بلغارستان گذشت تا در شبی که کرواسی مغلوب نروژ شد با 18 امتیاز به تنهایی در صدر بایستد. در این گروه نروژ 16 امتیازی است و کرواسی با 15 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها