1 ـ صفحه اینستاگرام پرسپولیس طی دو روز گذشته برای دو برند تجاری تبلیغ کرده است. در حالی که اسپانسر باشگاه پرسپولیس هنوز وضعیت مشخصی ندارد و این تیم از پولی که از صندوق حمایت از قهرمانان قرض گرفته خرج می‌کند، صفحه اینستاگرام این باشگاه کاری را آغاز کرده که دلیلش فقط می‌تواند درآمدزایی باشد.
کد خبر: ۸۲۶۵۲۱

بیت بی‌ربط: آنچه تیمت را بپاشد از اساس/ اسکناس است اسکناس است اسکناس

در همین راستا تعدادی از آگهی‌های تبلیغاتی را که قرار است در صفحه اینستاگرام این تیم منتشر شود پیش‌بینی کرده‌ایم:

1 ـ خمیر دندون «قونه»/ چشمو نمی‌سوزونه! با خرید خمیردندان آنتی‌ویروس «قونه» از چشم و بقیه اندام حیاتی خود حفاظت کنید. در طعم‌های دوسیب نعنا، خرزهره، لواشک کلم. بزودی طعم جوراب نیز برای صافکاری دهان میکروب‌های موجود در دهان شما ارائه خواهد شد.

2ـ هواداران عزیز، دیگر نگران بی‌بوق بودن نباشید. بوق‌های خود را از ما بخواهید. شرکت سهامی اطلس‌سرشتان بوق‌ساز، مفتخر است انواع بوق‌های تخصصی را در اختیار طرفداران تیم‌های ورزشی قرار دهد. بخشی از این بوق‌های حرفه‌ای عبارت است از: بوق داربی، بوق اعتراض به داور با لهجه خاور، بوق اعتراض به کمک داور، بوق اعتراض به بوق تیم حریف، بوق شیپورچی در کارتون پسر شجاع، بوق سگ، بوق هیچ چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شود، بوق بندری، بوق مایکلی، بوق توپ تانک فشفشه/ این توپ باید گل بشه و...

3ـ بغبغبو بغبغبغو، بغبغبغو... کمپین حامیان، طرفداران، سینه‌چاکان، قربونش برمان، خاک پایان هنرمند اصیل و ارزشی و ورزشی، اسطوره خوانندگان، خورشید پنهان، سلطان دکتر تتلو از همه هواداران این بزرگمرد هنر کشور دعوت به عمل می‌آورد تا با پیوستن و فالو نمودن صفحه ایشان، مشت محکمی باشیم بر دهان منتقدان ژاژخای کینه‌توز بی‌هنر. در همین راستا هر کی نگه بغبغو...

4ـ آیا از قیافه خود ناراحتید؟ آیا احساس می‌کنید بینی‌تان روی صورتتان سنگینی می‌کند؟ آیا از بشکه‌ای که به شما آویزان است و شکم نام دارد خسته شده‌اید؟ آیا دلتان می‌خواهد چهره‌تان 70 سال جوان شود؟ آیا دوستانتان شما را به علت کچلی هاله نور صدا می‌زنند؟ آیا چین صورت شما به دیوار چین پنالتی می‌زند؟ دیگر نگران نباشید. مرکز زیبایی تبدیل «درپیت به برات پیت» با انواع و اقسام تجهیزات روز دنیا، در خدمت شماست. امکان صد و هفتاد و نیم نوع عمل زیبایی روی شما. مورد داشتیم بعد از عمل در آینه نگاه کرده و آن‌قدر زیبا شده که بلافاصله به خودش پیشنهاد ازدواج داده است. ما فرشته درون شما را از چهره‌تان بیرون می‌کشیم تا همه به محض دیدن شما بگویند: چه خوشگل شدی امشب!

صابر قدیمی

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها