آیا مسی و یارانش می‌توانند شکست 4 بر صفر را جبران کنند؟

ماموریت غیرممکن بارسلونا

انریکه: خوردن 8 گل در 2 بازی نگران‌کننده است

شب تحقیر بارسلونا

دربی جذاب ایالت باسک، این بار برای هواداران بارسلونا به جدالی تحقیرآمیز بدل شد؛ آنها فکر نمی‌کردند تیمی که همین چند روز پیش قهرمان سوپرجام اروپا شده است، با 4 گل مغلوب اتلتیک بیلبائو شود، اما این اتفاق در حضور مسی، سوارز و اینیستای نامدار افتاد تا رویای کسب یک جام دیگر برای آبی و اناری پوشان تقریبا رنگ ببازد.
کد خبر: ۸۲۶۱۰۳

ستاره دیدار رفت سوپرجام فوتبال اسپانیا که بامداد دیروز در «نیوسن‌مامس» ایالت باسک برگزار شد، بدون شک آرتیز آدوریتز بود که سه بار در دقایق 53، 62 و 68 (از روی نقطه پنالتی) دروازه بارسلونای بزرگ را باز کرد. این هت‌تریک ارزشمند در کنار گل زیبای میکل سن‌خوزه که در دقیقه 13 و از دایره میانی زمین زده شد، برای این‌که یک شب تاریخی را برای هواداران تیم فوتبال بیلبائو بسازد، کافی بود.

به این ترتیب شاگردان ارنستو والورده با خلق یک نتیجه عجیب نصف بیشتر راه قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را پیمودند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در پی این شکست گفت: ما نه‌تنها بهترین عملکرد خودمان را در این بازی به نمایش نگذاشتیم که خوش‌شانس هم نبودیم. باید تغییرات زیادی انجام می‌دادم، چون پس از بازی سوپر جام اروپا تنها سه روز برای ریکاوری زمان داشتیم. به هر حال مسئولیت این شکست را به‌عهده می‌گیرم.نگران این هستم که چرا در دو بازی ما هشت گل دریافت کردیم و این موضوع را درست خواهیم کرد. فوتبال بازی اشتباهات است، ولی ما از تیمی که کمترین گل‌خورده را داشته تبدیل به تیمی شده‌ایم که بسادگی گل می‌‎خورد.

بازی برگشت سوپرجام اسپانیا 30 دقیقه بامداد روز سه‌شنبه به میزبانی بارسلونا برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها