پخش سریال‌های تلویزیونی باغ سرهنگ به کارگردانی فلورا سام، زخم ساخته مسعود آب‌پرور و ولایت عشق به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده بزودی از شبکه ‌آی‌فیلم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۲۲۵۳۵

به گزارش جام‌جم، پخش سریال باغ سرهنگ از 14 مرداد ماه ساعت 19 و 30 دقیقه شروع می‌شود. در این سریال به تهیه‌کنندگی مجید اوجی بازیگرانی همچون محمد مطیع، فرهاد آئیش، مجید صالحی، نیما فلاح، مریم سعادت، آناهیتا همتی، سحر ولدبیگی، فاطمه هاشمی، افسر اسدی، شمسی فضل‌اللهی و فرهاد بشارتی بازی می‌کنند. داستان سریال درباره جوانی است که برای ضبط آلبوم خود با مشکلاتی مواجه می‌شود.

پخش سریال تلویزیونی زخم هم از 14 مرداد ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه‌ آی‌فیلم آغاز می‌شود. این سریال اپیزودیک روایتگر معضلات اجتماعی است و سعید رحمانی فیلمنامه آن را نوشته است. در این سریال لیلا اوتادی، همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند و... بازی کرده‌اند.

پخش سریال تلویزیونی ولایت عشق نیز از 24 مرداد ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه‌ آی‌فیلم شروع می‌شود. این سریال به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده درباره زندگی علی‌بن موسی‌الرضا و آوردن ایشان به مرو و دوران سخت نیابت ایشان و شهادت‌ایشان است. در این اثر فرخ نعمتی، محمد صادقی، مریلا زارعی، دانیال حکیمی، اکبر زنجانپور، بیژن امکانیان، داوود رشیدی، فتحعلی اویسی و رامبد جوان بازی کرد‌ه‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها