در آستانه سالروز درگذشت فقیه دانشمند شیخ بهایی، نمایش رادیویی «تمنای وصال» از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۲۰۹۸۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، داستان این نمایش درباره پژوهشگری است که بعد از مرگ همسر خود، تصمیم می‌گیرد که رساله ناتمام او را در باب زندگی‌نامه و احوالات شیخ بهایی به پایان برساند و در این راه با دریای معرفت شیخ در باب عشق الهی آشنا می‌شود. نمایش «تمنای وصال» به نویسندگی علی دنیوی ساروی و کارگردانی جواد پیشگر تولید شده و احمد گنجی، محمد آقامحمدی، احمد ایرانی‌خواه، محسن بهرامی، بیوک میرزایی و شمسی صادقی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

شبستان برای صرفه‌جویی

جنگ شبانه «شبستان» رادیو معارف امروز به تبیین آثار و برکات قناعت و صرفه‌جویی در زندگی می‌پردازد.

این برنامه با حضور حجت‌الاسلام مدرسی آثار و برکات قناعت و صرفه‌جویی در زندگی را بررسی می‌کند. حکایت‌های کوتاه اخلاقی، ادعیه و مناجات‌ وگزیده‌ای از سخنان‌ علمای بزرگ دینی از بخش‌های شبستان است. این برنامه ساعت 23 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

گفت‌وگو با خانواده‌ها درباره اعتیاد

برنامه «گفت‌وگوی اجتماعی» که امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود به نقش خانواده در کنترل اعتیاد می‌پردازد.

برنامه گفت‌وگوی اجتماعی با حضور ماریه تا قاضاریان رئیس گروه اعتیاد بهزیستی، مجید رضازاده رئیس مرکز توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی و محمد بیرجندی فخرآبادی مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها