خبر کوتاه

مرگ تلخ کودک کارتن خواب در پیچ جاده

راننده وانت نیسان زمانی که از روی کارتن افتاده در پیچ جاده عبور می‌کرد، گمان نمی‌برد زیر کارتن دو کودک خوابیده باشند.
کد خبر: ۸۱۹۹۴۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دو روز پیش راننده وانت نیسانی درحال عبور از جاده کلات شهر مشهد بود که از روی کارتنی که سر پیچ افتاده بود عبور کرد، ناگهان صدای فریاد‌های کمک‌خواهی شنید؛ بنابراین توقف کرده و پیاده شد. همان موقع مشاهده کرد دو پسر خردسال داخل همان کارتن کاغذی خوابیده بودند که او متوجه آنها نشده و هر دو را زیر گرفته است. راننده که با دیدن این صحنه شوکه شده بود با سامانه 115 اورژانس تماس گرفت و برای نجات این دو کودک درخواست کمک کرد. امدادگران با اعزام به محل حادثه، مشاهده کردند دو پسر خردسال بشدت مصدوم شده‌اند. در این مرحله مصدومان به بیمارستان هاشمی‌نژاد منتقل شدند، اما با توجه به تلاش پزشکان پسر هفت ساله به دلیل شدت خونریزی و صدمات وارده تسلیم مرگ شد و پسرخاله خردسال وی همچنان در بیمارستان بستری است.

زن شیاد کارت‌های معافیت جعلی می‌فروخت

زنی که به بهانه صدور کارت معافیت از خدمت سربازی، از مردان جوان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی در این‌باره گفت: رسیدگی به این پرونده از چندی پیش با شکایت افرادی در دستور کار پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد آنها به دلایلی نتوانسته بودند به خدمت سربازی بروند؛ بنابراین برای دریافت کارت معافیت از خدمت سربازی فریب زنی را خورده و در قبال آن پول پرداخت کرده بودند، اما آن زن بی‌آن‌که کاری برایشان انجام دهد، گریخته است. با افزایش شکایت‌ها، متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که چند روز پیش زن کلاهبردار دستگیر شد. او در بازجویی پلیسی به کلاهبرداری یکصد میلیون تومانی از مالباختگان اعتراف کرده و روانه زندان شد .

افزایش شمار قربانیان سیل و توفان اخیر

سیل و توفان بیست و هشتم تیر امسال در استان‌های تهران، البرز، قزوین و مازندران تاکنون 18قربانی همراه داشته است.

به گزارش جام جم، در این میان 8 نفر در استان تهران، 8 نفر در استان البرز، یک نفر در استان مازندران و یک نفر در استان قزوین جان خود را از دست داده‌اند. بر اساس این گزارش جسد 6 قربانی حادثه در تهران تعیین هویت شده‌اند. آمار تلفات حادثه در استان تهران بر اساس آمار پزشکی قانونی همچنان همان 8 نفر است.در استان البرز نیز تعداد اجساد منتقل شده به پزشکی قانونی 8 نفر است که هفت تن از آنان تعیین هویت و به خانواده‌ها تحویل داده شده اند .

آمار تلفات قربانیان سیل در استان البرز پیش از این 9 نفر اعلام شده بود اما بررسی‌های پزشکی قانونی نشان داد یکی از اجساد ساعتی پیش از توفان در رودخانه غرق شده و مرگ وی ارتباطی با حادثه سیل نداشته است.اما در استان قزوین جسد یک تبعه افغان که به دلیل آبگرفتگی ناشی از سیل جان خود را از دست داد بود به پزشکی قانونی منتقل و پس از تعیین هویت جسد وی به خانواده اش تحویل داده شد. بررسی‌ها نشان می‌داد وی و یک ایرانی در خانه در مسیر رودخانه منطقه الموت حضور داشتند و پس از بارش باران و وقوع سیل دچار حادثه شده‌اند. اما از سرنوشت ایرانی غرق شده اطلاعاتی در دست نیست.در استان مازندران نیز جسد یک جوان 25 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد. این فرد به دلیل برق‌گرفتگی ناشی از سیل در شهرستان عباس‌آباد نوشهر جان خود را از دست داده بود. عصر دیروز هم جسد یکی دیگر از جان‌باختگان سیل در روستای سیجان جاده چالوس توسط امدادگران پیدا شد. احسان نصیری، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز به ایرنا گفت: جسد این زن که در حادثه سیل یکشنبه گذشته جان خود را از دست داده است، در سرزیارت روستای مجاور روستای محل حادثه پیدا شد. با کشف جسد این زن تعداد قربانیان در استان البرز به 8نفر رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها