رقابت‌های بین‌المللی جام زیلکوفسکی ــ لهستان

طحان طلا گرفت

جام جم ورزشی: عباس طحان و محمدحسین محمدیان آزادکاران وزن ۹۷کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی جام زیلکوفسکی لهستان به‌ترتیب صاحب مدال طلا و برنز شدند.
کد خبر: ۸۱۹۷۶۹
طحان طلا گرفت

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در این رقابت‌ها که از صبح روز گذشته در شهر ورشو آغاز شده، در مسابقات وزن 97 کیلوگرم عباس طحان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کان ژیبک یوسف از ترکیه با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی رسید. وی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل الکسی کروپ نیاکف از قرقیزستان قهرمان آسیا در یک کشتی نزدیک 8 بر 6 به پیروزی رسید. او با حضور در دیدار پایانی مقابل رادوسلاو باران از لهستان با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید. طحان در دیدار فینال الیزبار اودیکادزه از گرجستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و طلایی شد.

در همین وزن محمدحسین محمدیان در دور نخست مقابل هکتور رودریگویز ایگلسیاس از اسپانیا با نتیجه 11 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل ایوان یانکوفسکی کشتی‌گیر مطرح بلاروس با ضربه فنی به پیروزی رسید. او در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل الیزبار اودیکادزه از گرجستان نفر دوم بازی‌های اروپایی با نتیجه 2 بر 5 شکست خورد. با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال محمدیان در گروه شانس مجدد ابتدا به مصاف یاماگوچی از ژاپن رفت و با پیروزی 11 بر یک پیروز شد. برای کسب مدال برنز بلوکباشی از ترکیه مقابل محمدیان حاضر نشد تا وی صاحب مدال برنز شود.

همچنین در این رقابت‌ها علی‌رضا قاسمی و مرتضی رضایی در وزن 74 کیلوگرم به‌ترتیب صاحب مدال طلا و برنز شدند و پیمان یاراحمدی در همین وزن از دور رقابت‌ها کنار رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها