پس از این‌که بحث انتقال استیون برگوئیس از تیم AZ آلکمار هلند به تیم تازه لیگ برتری شده واتفورد انگلیس مطرح شد، مسئولان این باشگاه هلندی اعلام کردند برای جایگزین کردن هافبک 23 ساله خود، علیرضا جهانبخش را در فهرست ‌خرید خود قرار داده‌اند. واتفورد قصد داشت با مبلغ 5/3 میلیون پوند هافبک راست‌پای آلکمار را به خدمت بگیرد که این مبلغ مورد قبول هلندی‌ها قرار نگرفت تا مسئولان دو باشگاه پای میز مذاکره بنشینند. در نهایت انگلیسی‌ها مبلغ پیشنهادی خود را بالا بردند تا برای انتقال برگوئیس از این باشگاه هلندی به واتفورد 2/4 میلیون پوند هزینه کنند.
کد خبر: ۸۱۹۵۹۲

با توجه به نهایی شدن این انتقال و طبق صحبت‌هایی که مدیر ورزشی تیم فوتبال آلکمار انجام داده بود، حالا باید برای حضور جهانبخش در این تیم مذاکره شود. این کار ابتدا باید بین دو باشگاه آلکمار و نایمخن صورت بگیرد و در صورت موافقت مسئولان باشگاه نایمخن مذاکره نهایی با جهانبخش و مدیر برنامه‌هایش صورت خواهد گرفت.

یک بوسنیایی در سایپا

راتکو دوجکویچ بوسنیایی با ثبت قرارداد رسمی خود در هیات فوتبال استان تهران به عنوان یکی از دروازه‌بانان سایپا در لیگ پانزدهم در این تیم حضور خواهد داشت.

به گزارش سایت باشگاه سایپا، دوجکویچ دروازه‌بان سوم تیم ملی کشورش است که تجربه حضور در لیگ فهرمانان اروپا را در کارنامه دارد و فصل گذشته در 30 مسابقه‌ای که در لیگ بوسنی در درون دروازه تیم باشگاهی خود ایستاده است، فقط 13 گل دریافت کرده است. این دروازه‌بان فصل گذشته در تیم اچ اس کی زرینسکی موستار کشور بوسنی حضور داشته که با نظر کادر فنی تیم فوتبال سایپا، به جمع بازیکنان این تیم در پانزدهمین دوره لیگ برتر اضافه شده است.

ویدال به بایرن‌مونیخ پیوست

سایت باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرد که سران باشگاه یوونتوس پیشنهاد باواریایی‌ها را برای فروش آرتورو ویدال پذیرفته‌اند و این هافبک شیلیایی در صورت قبولی در تست پزشکی باشگاه بایرن‌مونیخ رسما به جمع شاگردان پپ گواردیولا ملحق می‌شود. ویدال که در سه فصل حضورش در یوونتوس به همراه این تیم سه قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی، دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا و یک عنوان نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد، سال 2011 در شرایطی از بایرلورکوزن به بانوی‌پیر ملحق شد که آن سال هم باواریایی‌ها برای به خدمت گرفتن وی تلاش زیادی انجام دادند، اما او بنا به دلایلی از جمله مخالفت مسئولان لورکوزن برای پیوستن به رقیب مستقیم آنها در بوندس‌لیگا به ایتالیا رفت. اما حالا باواریایی‌ها به هافبک تیم ملی شیلی رسیده‌اند. هنوز رقم قرارداد ویدال با بایرن‌مونیخ به طور رسمی اعلام نشده، اما گزارش اخیر برخی رسانه‌های اروپایی حاکی است که وی با قراردادی 40 میلیون یورویی به قهرمان آلمان می‌پیوندد.

بنتکه با لیورپول قرارداد بست

پس از انجام توافقات لازم بین باشگاه لیورپول و کریستین بنتکه، مهاجم بلژیکی آستون‌ویلا، این بازیکن رسما قرارداد 5/32 میلیون پوندی خود را با تیم قرمزپوش امضا کرد. در طول هفته گذشته خبر توافق طرفین منتشر شده بود و سرانجام چهارشنبه شب، پس از انجام آزمایش‌های پزشکی، بنتکه با تبدیل شدن به دومین بازیکن گرانقیمت دومین تیم پرافتخار جزیره پس از اندی کارول، هفتمین خرید تابستانی راجرز نام گرفت. بخشی از بودجه خرید جدید لیورپول از فروش 49 میلیون پوندی استرلینگ به منچسترسیتی تأمین شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها