اسماعیل حلالی بیشترین دوران فوتبالی‌اش را در تیم پرسپولیس سپری کرده و به همین دلیل هواداران این تیم او را یک پرسپولیسی اصیل می‌دانند. او از سال 1373 تا 1380 عضو باشگاه پرسپولیس بود و در 118 بازی که با لباس این تیم به زمین رفت 10 گل به ثمر رساند. او پس از خداحافظی با تیم پرسپولیس عازم تبریز شد و لباس تیم تراکتورسازی را بر تن کرد.
کد خبر: ۸۱۹۳۳۴

پررنگ‌ترین خاطره‌ای که از این بازیکن در ذهنمان نقش بسته به شهرآورد سرخابی سال 1378 برمی‌گردد. نادر محمدخانی و اسماعیل حلالی پشت سر هم کارت زرد و قرمز گرفتند و یارانشان را در مستطیل سبز تنها گذاشتند. ابتدا نادر محمدخانی در دقیقه 20 از زمین اخراج شد و 10 دقیقه بعد هم داور کارت قرمزش را به سمت حلالی گرفت. او بازیکن آبی‌پوش را با یک تکل خطرناک سرنگون کرد و دومین بازیکن اخراجی تیم پرسپولیس شد. بازیکنان پرسپولیس تصور می‌کردند داور عربستانی همچون داوران ایرانی پس از نشان دادن کارت قرمز اول محتاط تر سوت می‌زند و دیگر دست به جیب نمی‌شود. اما داور عرب اعتقادی به قواعد ساختگی فوتبال ایران نداشت. پرسپولیسی‌ها در حالی که 9 نفره شده بودند، 60 دقیقه در برابر حملات زهردار استقلال مقاومت کردند و یکی از تماشایی‌ترین مسابقات شهرآورد را رقم زدند. اگر پرسپولیس آن بازی را می‌باخت، حلالی تا آخر عمر خودش را نمی‌بخشید و بابت اشتباهش دچار عذاب وجدان می‌شد.

حلالی پس از اتمام قراردادش با تیم پرسپولیس به ترتیب بازی در باشگاه‌های صنعت نفت، پیکان، استقلال اهواز و شاهین بوشهر را تجربه کرد. او سپس کفش‎‌های ورزشی‌اش را آویخت و هدایت تیم ب پرسپولیس را به‌عهده گرفت. تیمی که توسط رویانیان تاسیس و چندی بعد منحل شد. حلالی چند بار در مصاحبه‌هایش از این مساله گلایه کرد که رقم قراردادش بسیار پایین بوده و تازه بخشی از آن را هم نتوانسته وصول کند. پس از آن‌که تیم مس سونگون به اتهام تبانی به دسته دوم سقوط کرد، وی به‌عنوان سرمربی تیم برگزیده شد. حلالی این روزها به‌عنوان کارشناس فوتبال و هافبک سابق پرسپولیس با مطبوعات مصاحبه می‌کند و گاهی هم در قاب تصویر ظاهر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها