جام جم ورزشی: تیم ملی تنیس ایران باز هم سقوط کرد!
کد خبر: ۸۱۸۱۸۷
رکورد زنی تنیس ایران در سقوط !

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، در سال های اخیر سقوط تیم ملی تنیس ایران به دسته پایین تر رقابت های دیویس کاپ به اتفاقی معمول تبدیل شده است. فدراسیون تنیس و در راس آن شایسته ریاست این فدراسیون نیز این سقوط های متوالی را به قدرت بیشتر تیم های منطقه و کمبود امکانات در تنیس ایران نسبت می دهند. در تمام شش سال گذشته تیم ملی تنیس ایران مدام به گروه سه دیویس کاپ سقوط کرده و دوباره به دسته دو برمی گردد اما توانایی صعود به دسته یک را ندارد. در آخرین شاهکار تنیسی ها بار دیگر تیم ملی تنیس ایران به گروه سه دیویس کاپ سقوط کرد. به گزارش سایت فدراسیون تنیس ، در آخرین روز رقابت های دیویس کاپ گروه دو منطقه آسیا، باید دو بازی انفرادی برگزار می‌شد تا مشخص شود از میان ایران و کویت کدام تیم به دسته سه سقوط می‌کند.

بازی انفرادی اول میان انوشا شاهقلی و عبدالله مقدس در جریان بود که در ست دوم به علت وزش طوفان و بارش شدید باران، بازی متوقف شد تا وضعیت جوی و همچنین زمین به حالت عادی برگردد. دیدار این دو تنیس‌باز از ساعت 24 روز یکشنبه دوباره از سر گرفته شد که درنهایت شاهقلی بازی را به تنیس‌باز کویتی واگذار کرد.

او با نتیجه 3 بر 1 (6-0، 7-6، 4-6 و 6-2) شکست خورد.

از آنجا که ایران از 5 مسابقه، دو بازی انفرادی و یک بازی دونفره را به کویت واگذار کرد، بنابراین برابر کویت شکست خورد و دوباره به گروه سه آسیا بازگشت.

در نخستین روز مسابقات، شاهین خالدان پیروز شد و محسن حسین‌زاده شکست خورد. در روز دوم نیز تیم دونفره ایران مغلوب شد. در روز سوم نیز شاهقلی در بازی انفرادی اول مغلوب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها