حمیدرضا نداف در گفت‌وگو با «جام‌جم»: فدراسیون نباید در آستانه دیویس‌کاپ بلاتکلیف باشد

تیم‌ملی مسابقات سختی پیش رو دارد

تیم‌ملی تنیس کشورمان تا چند روز دیگر مسابقاتی مهم و سرنوشت‌ساز را پیش رو دارد. مسابقات دیویس کاپ ابتدا قرار بود تا سه ماه دیگر در کشور خودمان برگزار شود اما میزبانی از ایران گرفته شد و مسابقات نیز به کشور اردن رفت و حالا در اردن برگزار می‌شود. این در حالی است که برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس با تعویق مواجه شده و در آستانه این مسابقه مهم بلاتکلیف ماندن فدراسیون هم اتفاق خوبی نیست.
کد خبر: ۱۴۶۰۳۷۳
نویسنده یگانه عصاری - گروه ورزش
 
دیویس کاپ اردن تکلیف حضور تیم‌ملی کشورمان در دسته سه آسیا را مشخص خواهد کرد‌؛ چون تیم اول هر گروه راهی پلی‌آف گروه دو جهانی می‌شود. در این باره، حمیدرضا نداف مربی و بازیکن تیم‌ملی در گفت‌وگو با «جام‌جم» از سختی کار ملی‌پوشان در دیویس کاپ پیش رو گفت. 
 
برای حضور در دیویس کاپ شما هم مربی هستید و هم بازیکن. شرایط چطور است؟ 
من تا جایی که بتوانم به تیم کمک می‌کنم. خدا را شکر الان بچه‌ها همگی روی فرم و آماده هستند ولی در حال حاضر این بلاتکلیفی برای فدراسیون پیش آمده است. البته قرار بود دیویس کاپ در مرداد یا شهریور ماه باشد که حالا بازی‌ها جلو افتاده است.
 
سخت‌ترین حریف پیش روی ما در اردن چه تیم‌هایی هستند؟
همه تیم‌ها بسیار قدرتمند هستند و این گروه حتما یکی از سخت‌ترین گروه‌ها دراین چند سال بوده است. سخت‌ترین گروه سه از لحاظ بازیکنان خوب و رنکینگ که می‌شد در پیش داشته باشیم. من تا به حال چنین لیستی ندیده بودم همه تیم‌ها یک یا دو بازیکن خیلی خوب دارند و این را به جرات می‌توانم بگویم که در این ۱۵سال که من درتیم ملی بودم ودر دیویس کاپ‌ها شرکت کرده‌ام، این گروه سخت‌ترین است. تایلند هیچ وقت دردسته سه آسیا نبوده وهمیشه در گروه جهانی بوده است. اندونزی و سوریه که دو بازیکنش در اروپا بازی می‌کنند و سنگاپور و مالزی هم همین‌طور. الان تقریبا همه تیم‌ها بازیکنانی با رنک‌های بالا دارند.
 
ما کار بسیار سختی پیش رو داریم، پیش‌بینی‌تان از دیویس کاپ چیست؟
درآستانه حضور مادر چنین مسابقات مهمی، هیچ کاری برای حضور موفق در این گروه انجام نشده است، تنها کاری که می‌توانستیم این بودکه اعضای تیم راکنارهم نگه داریم وبرای حضور دربازی‌ها تلاش کنیم. قرار بود درمسابقات تونس شرکت کنیم که ویزایمان نیامد و آن هم کنسل شد، بعد هم که این اتفاقات برای فدراسیون افتاد که واقعا تاسف برانگیز است که یک فدراسیون با چنین کارنامه درخشان و خوب و این همه تورنمنت که برگزار کرده است،به این روز بیفتد. نگاه ما این است که صعود کنیم ولی کار خیلی سختی در پیش داریم. امیدوارم اتفاق‌های بدی نیفتد و بچه‌ها سالم باشند چون مسابقات درهاردکورت است وهمین درصد آسیب دیدگی را نسبت به زمین خاکی بسیار بالا می‌برد. امیدوارم بتوانیم جایگاه‌مان را در گروه سه تثبیت کنیم.
 
وضعیت فدراسیون و انتخابات آن به کجا کشید؟
امیدوارم این انتخابات زودتر برگزار شود چون این بلاتکلیفی یکی از بدترین اتفاق‌های ممکن بود.بچه‌ها باید قبل از دیویس کاپ روحیه خوبی داشته باشند و بدانند یک نفر هست که حمایت‌شان می‌کند. آقای دکتر عزیزی تا اواسط خرداد رئیس فدراسیون بود و نمی‌دانم چرا وزارت ورزش ناگهان چنین کاری کرد و الان فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود. واقعا امیدوارم تکلیف فدراسیون زودتر مشخص شود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها