جام جم ورزشی: هواداران رئال مادرید به شدت علیه فلورنتینو پرس رییس باشگاه رئال مادرید موضع گرفته اند. به نظر آنها او لایق ریاست این باشگاه نیست.
کد خبر: ۸۱۷۳۱۹
ژاوی، فوتبال ایران را ببینید چه می گوید؟!

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، دلیل خشم آنها چیزی نیست جز جدایی غم انگیز ایکر کاسیاس افسانه ای از رئال مادرید. سنگربان پرافتخار رئالی ها با چشمانی اشکبار رئال را پس از 25 سال ترک کرد و حالا هواداران و بسیاری دیگر از چهره های شاخص فوتبال دنیا اعتقاد دارند رفتار باشگاه رئال با این اسطوره خود اصلا خوب نبوده است. "شرم بر پرس" ، " رئال رسوا" و شعارهای و تیترهایی از این دست چیزهایی بوده است که تا امروز از سوی هواداران و رسانه ها نثار باشگاه رئال مادرید شده است.

اما اکنون ژاوی اسطوره باشگاه بارسلونا هم به این اتفاق واکنش نشان می دهد. ژاوی دوست صمیمی کاسیاس نیز به این اتفاق واکنش نشان داد و به موندودپورتیوو گفت: نباید با ورزشکاران پخته اسپانیایی، رفتاری غیر محترمانه بشود. او به پورتو می‌رود و مطمئنم که مانند یک قهرمان از او استقبال خواهد شد. دور از این‌جا (مادرید)، آن‌ها قدر او را بیش‌تر خواهند دانست.

رسانه ها و چهره های شاخص اکنون از رفتار بد باشگاه رئال با کاسیاس می گویند. ژاوی هم این رفتار باشگاه رئال را شرم آور توصیف می کند و می گوید این رسوایی است.

آنها اگر فوتبال ایران را ببینید چه می گویند؟ به خاطر آورید رفتاری که با علی دایی در هنگام خداحافظی از تیم ملی شد و یا خداحافظی بسیار غریبانه خداداد عزیزی. لابد اگر ژاوی این گونه خداحافظی ها در فوتبال ایران را ببینید می گوید این کارناوال رسوایی است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها