در شرایطی که همچنان اخبار ضد و نقیضی از مذاکرات ایران با 6 قدرت جهانی به گوش می رسد و ماجرا هنوز به مرحله پایانی نرسیده، اخبار تازه ای از اتاق بازرگانی تهران به گوش می رسد.
کد خبر: ۸۱۶۲۶۳
بازرگانان تهرانی دوباره به آمریکا می روند

در حالی حدود 3 ماه پیش زنان کار آفرین ایرانی از سوی اتاق تهران به همراه برخی از هنرمندان برای دیدار با بازرگانان امریکایی به سانفرانسیسکو رفتند، اکنون نیز اخبار تازه ای از مراودات تازه تجار ایرانی با امریکایی به گوش می رسد.

در این خصوص یکی از اعضای با نفوذ اتاق تهران در دور هشتم از زمزمه حضور دوباره و جدی اعضای این اتاق در امریکا و دیدار با تجار و فعالان اقتصادی این کشور خبر داده است. این عضو اتاق بازرگانی تهران اضافه کرده است برنامه ریزی های تجار تهرانی برای حضور در امریکا در شرایط امضای توافق میان ایران و 5+1 خواهد بود؛ حال آن که در شرایط بهبود حوزه سیاست خارجی، این سفرها ادامه دار نیز خواهد بود.

این فعال اقتصادی در حالی از سفر قریب الوقوع تجار تهرانی به امریکا خبر داده که چندی پیش بانوان کارآفرین ایرانی با برنامه ریزی موسسه آموزش جهانی (ورلد لرنینگ) به آمریکا رفتند.

اینک اما در حالی زمزمه سفر هیات تجاری ایرانی به امریکا به گوش می رسد که مذاکرات ایران با قدرت های جهانی در لحظات پایانی خود به سر می برد و به نظر می رسد پس از این، شرایط تجارت ایران با کشورهای غربی نیز تعیین تکلیف شود.

به گفته منابع مطلع از اتاق تهران، در شرایط تحقق توافق ایران با 6 قدرت جهانی، سفر بازرگانان ایرانی با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد؛ حال آن که ترتیب حضور اتاق تهرانی ها برای مذاکرات تجاری در آینده نزدیک داده شده است.

در آخر اما این که به نظر می رسد بازرگانان تهرانی با فرض تحقق توافق میان ایران و کشورهای طرف مذاکره، پیش دستی کرده اند و مقدمات سفر هیات تجاری تهرانی به امریکا را فراهم آورده اند. (مهام)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قاسم
United States
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
۰
۰
خیلی خوب می شود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها