باشگاه پرسپولیس، روز گذشته و در فاصله چند ساعت تا پرواز کاروان این تیم به ترکیه روز شلوغی را سپری کرد.
کد خبر: ۸۱۶۰۶۲

قرمزها بامداد امروز تهران را به مقصد آنکارا ترک کردند تا در کمپی که 75 کیلومتر با این شهر فاصله دارد، اردوی ده روزه‌ای را برگزار کنند. همه این رفت و آمدهای دیروز هم به این خاطر بود که کادر فنی این تیم، حداقل در بخشی از زمان اردوی ترکیه، ترکیب کاملی از نفرات تیم فصل آینده را در اختیار داشته باشد.

دیروز مسئولان باشگاه با حامد لک دروازه‌بان فصل گذشته تراکتورسازی و محمدباقر شعبانی، دروازه‌بان تیم دسته اولی پارسه مذاکره داشتند که در این میان، شعبانی به عنوان گلر سوم با قرمزها قرارداد دو ساله امضا کرد اما چالش گلر دوم همچنان ادامه دار خواهد بود چراکه مذاکرات با لک همچنان ادامه دارد و رقم قرارداد موضوع مورد اختلاف دو طرف است. پرسپولیسی‌ها سوشا مکانی را به عنوان دروازه‌بان شماره یک خود در فصل آینده در اختیار دارند اما هنوز نتوانسته‌اند جانشینی مناسب برای او پیدا کنند.

توافق با مهرداد کفشگری از دیگر اتفاقات باشگاه پرسپولیس بود. همچنین دیروز مشکل مالیاتی هادی نوروزی و رضا نورمحمدی حل شد تا این بازیکنان منعی برای خروج از کشور و همراهی سرخ‌پوشان در اردوی ترکیه نداشته باشند. البته در پرواز بامداد دیروز اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به ترکیه محسن مسلمان حضور نداشت. قرار است مسلمان برای گرفتن رضایت‌نامه‌اش به اصفهان برود و پس از گرفتن رضایت‌نامه راهی ترکیه شود.

به این ترتیب پرسپولیس با ترکیبی ناقص به ترکیه رفت. برانکو قبل از ترک تهران درباره این‌که لیست او کامل نشده است، گفت: میل ما یک چیز است اما امکانات‌مان چیز دیگری است. قطعا نتوانسته‌ایم تمام بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم اما به دنبال آماده‌سازی تیم مورد نظر خودم هستم.

برانکو درباره این‌که گفته می‌شود محسن مسلمان بازیکن مورد نظر او برای اضافه شدن به پرسپولیس نبود گفت: مسلمان بازیکن تیم ماست و با او توافق کرده‌ایم. او به جای محمد نوری به تیم اضافه شده است. البته این دو تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند اما امیدوارم که برای تیم ما مثمر ثمر باشند. او رقبای خوبی مانند فرشاد احمدزاده و هادی نوروزی در تیم دارد که باید تلاشش را در تمرین بیشتر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها