یک کارشناس مسائل خاورمیانه معتقد است راهپیمایی روز قدس امسال نشان داد که 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران همچنان در کنار نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و به آرمان‌های این انقلاب و سیاست‌های حق‌طلبانه نظام اسلامی در دفاع از قدس باوری عمیق دارند.
کد خبر: ۸۱۵۷۳۴

غضنفر رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در لبنان در گفت‌وگو با جام‌جم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را مُهر تائیدی بر استمرار ارزش‌های انقلاب، راهبرد صدور انقلاب و بیداری اسلامی در جهان اسلام دانست و افزود: راهپیمایی روز قدس در کشورهای مختلف نشان داد که جهان اسلام‌خواهان وحدت در برابر دشمن صهیونیستی و عدم انحراف مبارزات حق‌طلبانه با دسیسه اختلاف‌افکنی مذهبی است.

او همچنین برگزاری راهپیمایی روز قدس در کشورهای غیراسلامی را نشانه‌ای دانست براین‌که امروز مساله آزادی قدس نه صرفا یک مساله عربی و اسلامی، بلکه دغدغه‌ای انسانی است که جهان با آن همراه است.

این صاحبنظر مسائل بین‌المللی، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس آن هم همزمان با مذاکرات هسته‌ای را عامل تقویت موضع کشورمان در برابر زیاده‌خواهان دانست و تصریح کرد: این حضور در کشورهای مختلف جهان حاکی از آن بود که چتر مواضع جمهوری اسلامی، جهان را پوشش داده و راهبرد حمایت از مردم مظلوم در هر نقطه جهان از حمایتی بین‌المللی برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها