آقاخانی مشغولِ «بازی» می‌شود

سعیدآقاخانی بزودی سریالی به نا م «بازی» را برای شبکه نمایش خانگی می‌سازد.
کد خبر: ۸۱۴۵۴۸

به گزارش تسنیم، کم‌کم رغبت ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی بیشتر می‌شود و طیف بیشتری از کارگردانان شناخته‌شده تلویزیون و سینما، برای این شبکه کار می‌کنند.

پس از این که داوود میرباقری و حسن فتحی، به ترتیب سریال‌های آماده پخشِ «دندون طلا» و «شهرزاد» را برای شبکه نمایش خانگی ساختند، سعید آقاخانی هم تصمیم گرفت سریال «بازی» را با تهیه‌کنندگی مسعود ردایی بسازد.

آقاخانی که فیلم «لامپ 100»، به عنوان نخستین ساخته سینمایی او بتازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است و فیلم «خداحافظی طولانی» ساخته فرزاد موتمن را هم آماده اکران در سینما دارد، در «بازی» از حضور یک کارگردان شناخته شده دیگر سینما در کنار خود بهره می‌برد. بهرام توکلی که او را به عنوان کارگردان فیلم‌هایی چون اینجا بدون من، آسمان زرد کم عمق و من دیه‌گو مارادونا هستم به یاد می‌آوریم، نویسندگی این کار را به عهده دارد.

آقاخانی و توکلی پیشتر در فیلم من دیه‌گو مارادونا هستم، با یکدیگر همکاری کرده بودند و به نظر می‌رسد، تجربه مشترک دیگر آنها در «بازی»، نشانه رضایت از همکاری قبلی است. این سریال ١٥ قسمتی در سه فصل ساخته و توزیع خواهد شد. ایده «بازی» پس از چند جلسه گفت‌وگو میان ردایی، توکلی و آقاخانی مطرح و نگارش آن از دو ماه پیش آغاز شده است.

پنج قسمت اول سریال نهایی و برای بررسی به شورای صدور پروانه ساخت ویدئویی ارسال شده است.

این سریال داستان یک استاد طراحی بازی‌های رایانه‌ای است که با استفاده از این فناوری، پازل‌ها را طوری می‌چیند که امکان خطا در نتیجه به حداقل برسد. او و گروهش در تدارک دستیابی به اهداف خاص هستند، اما اتفاقاتی در ادامه می‌افتد که مسیر قصه را عوض می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها