همزمان با انتشار عکس شیاطین پایتخت در رسانه‌ها، چهار زن دیگر با مراجعه به پلیس از این افراد به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کردند. بررسی‌ها نشان می‌دهد، متهمان اغلب قربانیان خود را در غرب تهران سوار می‌کردند.
کد خبر: ۸۱۴۲۱۷

به گزارش جام‌جم، همزمان با طرح شکایات مختلف مبنی بر آزار و اذیت زنان و دختران و سرقت اموالشان ماموران پلیس آگاهی تهران پیگیری این پرونده را آغاز کرده و در بررسی‌های خود متوجه شدند، دو پسر جوان در پوشش مسافربر زنان و دختران را ربوده و نقشه شیطانی خود را اجرا می‌کنند.

نخستین شکایت مطرح شده علیه این سارقان، ششم فروردین امسال اعلام شد. یک دختر 22 ساله به نام فریبا با مراجعه به ماموران کلانتری سنایی از دو پسر شیطان‌صفت به اتهام آزار و اذیت و سرقت اموالش شکایت کرد.

با طرح شکایت دیگری در 25 خرداد توسط یک زن 31 ساله مبنی بر این که مورد آزار و اذیت قرار گرفته و اموالش به سرقت رفته است، ماموران پلیس احتمال دادند هر دو آدم‌ربایی و تعرض، کار اعضای یک گروه است.سرانجام متهمان شناسایی و در دو عملیات دستگیر شدند. دو متهم با انتقال به دادسرای جنایی در جلسه بازپرسی اتهامات خود را قبول و به آدم‌ربایی آزار و اذیت و سرقت اعتراف کردند.

فرهاد در بازجویی‌ها با قبول جرمش گفت: انگیزه اصلی ما سرقت از زنان برای تامین هزینه موادمخدر بود. بر اثر توهم موادمخدر، زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادیم.با اعتراف دو متهم به هشت مورد آزار و اذیت زنان و دختران در پایتخت، به خواست محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی عکس متهمان بدون پوشش در رسانه‌ها چاپ شد که همزمان، چهار زن دیگر با مراجعه به پلیس آگاهی علیه متهمان شکایت کردند.

بررسی شکایت‌ها نشان داد متهمان اغلب قربانیان خود را در بلوار آبشناسان و میدان دانشگاه آزاد در غرب تهران سوار خودرو کرده و پس از کشاندن آنها به حاشیه شهر، نقشه خود را اجرا می‌کردند.در حال حاضر 12 زن و دختر با مراجعه به پلیس آگاهی علیه متهمان شکایت کرده و پنج نفر از آنها با مراجعه به دادسرا به تشریح جنایت متهمان پرداخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها