روی موج صدا

دورافتاده به رادیو نمایش رسید

دو نمایش جدید با نام‌های دورافتاده و راویار به کارگردانی محمد پورحسن از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۱۳۱۱۲

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش «دورافتاده» به نویسندگی هدیه رضایی درباره جوان بیست و چند ساله‌ای است که پدر و مادرش را در سانحه‌ای از دست می‌دهد و در وصیت‌نامه پدرش می‌خواند که آنها پدر و مادر واقعی‌اش نبودند. مهران به کمک یکی از دوستانش به جستجوی پدر و مادر واقعی‌اش می‌گردد و ...

در نمایش «دورافتاده» بازیگرانی مانند محمدرضا علی، مهرداد مهماندوست و رحمان باقریان ایفای نقش می‌کنند. این نمایش امروز ساعت 10 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

همچنین نمایش رادیویی «راویار» به نویسندگی زینب آرمند و با هنرمندی فریبا متخصص، نازنین مهیمنی، احمد شمس آصف، محمد آقا محمدی، میرطاهر مظلومی، مهرداد مهماندوست، محمدرضا علی، بهادر ابراهیمی و رحمان باقریان، امروز ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. این دو نمایش به تهیه‌کنندگی شهلا نیساری تولید شده است.

ساعتی پس از افطار در رادیو جوان

برنامه ساعتی پس از افطار امشب ساعت 23 از رادیو جوان پخش می‌شود.

در این برنامه ضمن مروری بر آثار اندیشمندان و هنرمندان درباره امام علی‌(ع) هر شب بخش‌هایی از نهج‌البلاغه با سخنان حجت‌الاسلام عبادی بررسی می‌شود. خوانش فرازهایی از دعای افتتاح و خاطره‌گویی افشین حسین خانی از بخش‌های دیگر این برنامه است که به تهیه‌کنندگی مجتبی امیری از رادیو جوان پخش می‌شود.

نیم‌نگاهی به داروهای ورزشی

شبکه رادیویی سلامت در برنامه « نیم نگاه» که امروز پخش می‌شود به اثرات سوء مصرف دارو و مکمل در باشگاه‌های ورزشی می‌پردازد.

این برنامه موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روانی، بهداشت و تندرستی، خانواده، اجتماعی، تغذیه و سلامت را بررسی می‌کند و آخرین رویدادها در این حوزه‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد. برنامه نیم نگاه با حضور اتابک نفرولوژیست، محمد تقی‌خانی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و مهدی میر‌صالحی مدیر نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر از ساعت 12 به مدت40 دقیقه به بررسی موضوع ارمغان نامبارک مصرف دارو و مکمل در باشگاه‌های ورزشی می‌پردازد.

ندای وحدت از رادیو معارف

رادیو معارف در برنامه «ندای وحدت» مبانی فکری و زمینه‌های عملی وحدت جهان اسلام را بررسی می‌کند.

این برنامه با حضور حجت‌الاسلام حمید مبلغی، مدیر گروه تاریخ مرکز مطالعات تقریبی و عثمان یوسفی، عضو هیات علمی دانشگاه مذاهب اسلامی به وحدت بین مسلمین و پاسخ به شبهات در حوزه تقریب می‌پردازد. این برنامه ساعت 16 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها