مرد سارق که با نشان دادن دست نوشته‌ای از زنان زورگیری می‌کرد در تازه‌ترین اعترافات خود به ده‌ها فقره سرقت اقرار کرد.
کد خبر: ۸۱۱۱۳۰

به گزارش جام‌جم، 27 خرداد امسال ماموران کلانتری ستارخان هنگام گشت‌زنی به سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکی رنگ در خیابان گلاب دستور ایست دادند اما متهم بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد تا این‌که دقایقی بعد شناسایی و دستگیر شد. در بازرسی مرد جوان که خود را سعید معرفی می‌کرد ماموران موفق به کشف یک کارت بانکی به نام یک زن،سیم چین و برگه کاغذی شدند که روی آن آدرس و پشت آن عبارت «اگر جیغ بزنی با چاقو تو را می‌زنم» نوشته شده بود.

در ادامه با انتقال متهم به اداره آگاهی او به زورگیری از زنان با تهدید چاقو اعتراف کرد و از سوی تعدادی از شکات شناسایی شد.

روز گذشته با انتقال سعید 38 ساله به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت او جزییات تازه‌ای از اقدامات مجرمانه‌اش را افشا کرد و گفت: کارگر کارخانه بستنی‌سازی بودم اما در زمستان و با تعدیل نیروها من نیز اخراج و بیکار شدم. هرچه دنبال کار گشتم کاری پیدا نکردم و با توجه به این‌که دختر و پسرم مریض بودند مجبور به سرقت شدم. با پرسه‌زنی در خیابان جمهوری و حوالی بازارهای تلفن همراه موتور‌هایی که قفل نشده بود را برداشته و چند متر پایین‌تر با یک سره کردن سوئیچ آن را سرقت می‌کردم. بعد از سرقت موتور به غرب تهران می‌رفتم و اقدام به کیف‌قاپی می‌کردم. بعد از مدتی متوجه شدم کیف‌قاپی درآمد خوبی ندارد به همین دلیل مجبور به زورگیری شدم تا هزینه خانواده و درمان آنها را تامین کنم. بیشتر سرقت‌هایم را در غرب، مرکز و شمال غرب تهران از زنان مسن یا میانسال انجام می‌دادم. درست است که چاقو همراهم بود اما بیشتر زورگیری‌هایم را با نشان دادن کاغذ تهدیدآمیز انجام دادم و بیش از 10 میلیون تومان از این راه به دست آوردم.

با اعترافات متهم به ده‌ها فقره زورگیری و کیف‌قاپی و افزایش تعداد شاکیان، قاضی علی وسیله ایزد موسی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 با دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم در روزنامه جام‌جم از مالباختگانی که توسط این مجرم مورد زورگیری قرارگرفته اند خواست برای طرح شکایت به پایگاه دوم پلیس آگاهی در خیابان زنجان مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها