«من جن و پری هستم. انسان نیستم. چرا مرا دستگیر کرده‌اید؟» مرد معتاد که به خاطر مصرف شیشه دچار توهم شده بود، وقتی در مقابل قاضی قرار گرفت این ادعا را مطرح کرد و خواستار آزادی خود شد.
کد خبر: ۸۰۸۹۰۶

به گزارش جامجم، ساعت 3 بامداد دوشنبه ماموران کلانتری رازی هنگام گشت زنی در خیابان گمرک به یک پراید سفید با سه سرنشین مشکوک شده و به راننده دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد. در ادامه با انجام عملیات تعقیب و گریز، ماموران سد راه خودرو پراید شدند که سه سرنشین آن با پای پیاده اقدام به فرار کردند.

ماموران سرانجام دو نفر از متهمان به نامهای ابراهیم و علیرضا را دستگیر کردند و در بازرسی از خودرو 100 گرم ماده مخدر شیشه کشف و ضبط شد.

در ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم سوم آغاز شد تا اینکه ماموران دقایقی بعد اسماعیل را در حالی که زیر یکی از پلهای جوی آب مخفی شده بود، دستگیر کردند.

از سوی دیگر هنگام انتقال متهمان به کلانتری علیرضا اعلام کرد حالش بد است که در ادامه مشخص شد او تعدادی از بستههای مواد مخدر را بلعیده است. همچنین تعدادی از بستهها را هنگام فرار به بیرون خودرو پرتاب کرده که در بررسی دوباره محل مواد مخدر کشف شد.

با انتقال متهمان به دادسرای ناحیه 34 بازجویی از آنها آغاز شد. در ابتدا علیرضا با بیان این که جن و پری است و انسان نیست مدعی شد با اجنه در ارتباط است و دیگر رفتار انسانی ندارد. در ادامه مشخص شد متهم 23 ساله معتاد به ماده مخدر شیشه است و به علت مصرف مواد دچار توهم می شود.

ابراهیم نیز در بازجوییها با اعتراف به فروش مواد مخدر گفت: من و اسماعیل برادر هستیم و کارمان فروش مواد و زورگیری است. علی نیز همدست ما است و با پرسهزنی در خیابانها از پسران جوان زورگیری میکردیم.

هفته قبل حوالی میدان حر پرسه میزدیم که پسر جوانی مشغول صحبت با تلفن بود. به او نزدیک شدیم و با تهدید چاقو او را به عابر بانکی در همان حوالی بردیم و یک میلیون و 200 هزار تومان از حساب او سرقت کردیم.

با اعتراف سه متهم به ده ها فقره زورگیری، آنها با دستور محمد مهدی مرشدلو، دادیار شعبه اول دادسرا به اتهام زورگیری و فروش مواد مخدر بازداشت و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها