دیدار تیم‌های فوتبال شیلی و مکزیک از گروه اول رقابت‌های کوپا آمریکا با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. برای میزبان رقابت‌ها آرتورو ویدال در دقایق 22 و 55 وادواردو وارگاس در دقیقه 55 گلزنی کردند. ماتیاس ووسو در دقیقه 21 و 66 و خیمنز در دقیقه 29، گلزنان مکزیک در این دیدار بودند. هررا، سرمربی تیم مکزیک پس از پایان بازی گفت: تیمم نمایش خوبی داشت.
کد خبر: ۸۰۸۹۰۱

در نیمه نخست خیلی بهتر از نیمه دوم عمل کردیم. اشتباههای بزرگی مرتکب شدیم و تیم شیلی هم از آنها بهترین استفاده را برد و به ما گل زد. در مقابل، مکزیک هم نشان داد که میتواند دست به کارهای بزرگ بزند. در دیدار پایانی این گروه هم به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به مرحله حذفی هستیم.

سامپائولی، سرمربی تیم ملی شیلی هم معتقد بود که تیمش در تساوی 3 بر 3 مقابل مکزیک، اشتباهاتی مرتکب شد، اما مطمئن است که این اشتباهات خیلی زود برطرف میشود: «واقعیت این است که این اشتباهات، مواردی استثنایی است که باید آنها را درست کنیم. تیم تلاش زیادی کرد و از شرایطی که چندان مطلوب نبود، عبور کرد. اگر دو گل صحیحی که ما زدیم، حساب میشد، کار تمام شده بود. زمان به ما فرصت خواهد داد تا اشتباهات مان را برطرف کنیم.»

در دیگر دیدار این گروه، اکوادور با نتیجه 3 بر 2 برابر بولیوی شکست خورد تا خیلی زود با جام خداحافظی کند. بولیوی در همان نیمه اول موفق شد برابر حریف به سه گل برسد، رالدس در دقیقه 5، اسمدبرگ در دقیقه 18 و مورنو در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی برای بولیوی گلزنی کردند. اکوادور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید. مونترو در دقیقه 48 و بولانوس در دقیقه 81 دومین گل را وارد دروازه بولیوی کرد. بولیوی با این حساب، 4 امتیازی شد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شیلی در رتبه دوم این گروه قرار گرفت. مکزیک هم با 2 امتیاز، امیدوار است در روز پایانی با پیروزی بر اکوادور، از شانس صعود برخوردار باشد.

در ادامه بازیهای این مسابقات، بامداد فردا یک بازی حساس در گروهC مسابقات میان کلمبیا و برزیل برگزار میشود؛ دیداری که مهمترین تقابل داخل زمین میان دو بازیکن مطرح از تیمهای رئال مادرید و بارسلوناست. خامس رودریگز که در تیم ملی کلمبیا یک چهره شاخص است، در مورد این که باید در مقابل برزیل بازی کند، گفت: «باید اشتباهاتی که در جام جهانی انجام دادیم، مقابل برزیل تکرار کنیم. نیمار در فرمی فوقالعاده قرار دارد، اما برزیلیها باید بدانند برای شکست دادن کلمبیا باید خیلی خوب بازی کنند. فوتبال تنها دو وجه دارد؛ برد و باخت. باید در کنار هم بمانیم و با روحیهای عالی به مصاف حریفان برویم تا به پیروزی برسیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها