هفته پنجم لیگ جهانی والیبال

آمریکا لهستان را هم شکست داد

غفور: فشار روی تیم روسیه بیشتر از ایران است

جام جم ورزشی: بازیکن تیم ملی والیبال گفت: دو تیم ایران و روسیه شرایط یکسانی دارند اما چون روسیه میزبان است فشار بیشتری را نسبت به ایران تحمل می‌کند.
کد خبر: ۸۰۷۴۱۸
غفور: فشار روی تیم روسیه بیشتر از ایران است

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون والیبال، امیر غفور قبل از رویارویی تیم ملی والیبال با روسیه عنوان کرد: دیدار روسیه و ایران برای هر دو تیم خیلی مهم است. دو تیم یک امتیاز دارند و هر تیمی در این مسابقه برنده شود، شانس صعود خواهد داشت و اگر ببازد دیگر شانس صعود نخواهد داشت.

وی با بیان این که چون روسیه میزبان است، این دو دیدار حساسیت بیشتری برای این تیم خواهد داشت، گفت: روسیه باید در خانه خودش امتیاز بگیرد بنابراین فشار بیشتری روی روسیه خواهد بود.

ملی‌پوش والیبال ایران تاکید کرد: قطعا تیم ایران نیز بعد از چهار شکست با تمام توان به مصاف روسیه می‌رود تا انشاءالله با امتیاز به تهران بازگردد. وضعیت تیم ایران از زمان مسابقه با آمریکا و لهستان خیلی بهتر شده است.

غفور با بیان این که در دو روز گذشته تمرین‌های خوبی داشتیم، گفت: تیم ایران در حال حاضر از نظر روانی و تاکتیکی نیز در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی در پایان تاکید کرد: احساس می‌کنم مسابقه خوبی با روسیه خواهیم داشت و چون تاکنون این تیم را شکست نداده‌ایم، امید زیادی به کسب نخستین پیروزی و تغییر روند چند ساله داریم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه در هفته پنجم لیگ جهانی در شهر کازان روسیه به مصاف ملی‌پوشان این کشور می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها