معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستادکل نیروهای مسلح گفت: حضور سامانه‌های موشکی ایران در عراق را تأیید نمی‌کنیم.
کد خبر: ۸۰۶۶۲۷
حضور سامانه‌های موشکی ایران در عراق را تأیید نمی‌کنیم

سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز چهارشنبه در حاشیه دومین همایش سراسری مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران که در دانشگاه امام‌حسین(ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌هاست. این فرمایش حضرت امام(ره) بود. انقلاب اسلامی ما در همه عرصه‌ها برای خود فضای ویژه‌ای را تبیین کرده و این از قرآن و عترت الهام گرفته شده است.

وی ادامه داد: در موضوع امنیت که در قرآن کریم بیش از 700 بار به ریشه‌های این موضوع پرداخته شده، یک چارچوب را انقلاب اسلامی دنبال می‌کند که اساساً با مکاتبات دیگر تفاوت بنیادین دارد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: در واقع انقلاب اسلامی در فضای امنیت به دنبال صلاح انسان‌ها به سوی حق‌تعالی و ایجاد جامعه‌ای است که انسان‌ها بتوانند این مسیر را طی کنند.

سرلشکر ایزدی افزود: همایش امروز با پیام بسیار ارزشمند حضرت آیت‌الله جوادی آملی آغاز شد و ایشان در این پیام به فطرت درونی انسان و اتکای الهی و قرار گرفتن این امنیت برای او به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی کردند.

وی افزود: در این همایش به دنبال این هستیم که موضوعات فرانظری مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران و همچنین الزامات این رابطه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دهیم.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اخیراً در استان الانبار دیده شده سامانه موشکی زلزال به سمت مواضع داعش شلیک شده و برخی رسانه‌ها این موضوع را این‌گونه القا کرده‌اند که این سامانه برای جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: خوشبختانه خواسته مردم منطقه این است که از تجارب کلان انقلاب اسلامی استفاده کنند و انقلاب اسلامی این موضوع را خودکفایی می‌نامد.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: حزب‌الله در جنوب لبنان، رزمندگان یمن و همین‌طور در عراق خودشان از این حرکت مردمی با راهنمایی مرجعیت حمایت می‌کنند و با اتکا به خود از دستاورد حرکت خودشان دفاع و آن را به پیش می‌برند.

وی در پایان تأکید کرد: حضور سامانه موشکی ایران در عراق را تأیید نمی‌کنیم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها