سازمان بهزیستی هشدار داد

کلاهبرداری جدید از خودروی معلولان

واگذاری پلاک خودرو معلولان بازبینی می شود

عضو هیئت مدیره سازمان جهانی معلولان از بازبینی واگذاری پلاک ویژه خودرو معلولان خبر داد و گفت: معلولان می توانند با این پلاک در تمام نقاط شهر تهران تردد کنند.
کد خبر: ۸۰۴۶۶۶
واگذاری پلاک خودرو معلولان بازبینی می شود

علی همت محمودنژاد در رابطه با شایعه زوج و فرد شدن پلاک ویژه خودروی معلولان، افزود: این خبر از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران رد شده بطوریکه آنها اعلام کردند همه معلولان با پلاک ویژه می توانند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بر اساس گزارشات جمع آوری شده برخی از افراد غیر معلول در محدوده شهر تهران از پلاک ویژه معلولان استفاده می کنند، به همین دلیل از نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی درخواست می کنیم تا نسبت به صدور پلاک ویژه خودروی این افراد دقت کافی را به عمل آورند.

مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق معلولان افزود: براساس اعلام سازمان بهزیستی، طرح واگذاری پلاک خودرو به معلولان بازبینی می شود.

وی همچنین در مورد معلولان کوتاه قد نیز گفت: افراد معلول کوتاه قد که در گذشته از خدمات سامان بهزیستی برخوردار بودند با تمهیدات سازمان بهزیستی بار دیگر می توانند تحت پوشش قرار گرفته و همانند سایر معلولان از خدمات حمایتی بهره مند شوند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها