این خودرو هم همچون هنسی که خودروی لوتوس را با طراحی اختصاصی و نام اختصاصی «ونوم» به نام خود ثبت کرده بود. کان دیزاین هم با طراحی اختصاصی، این خودرو را تحت عنوان «ونجینس» به نام خود ثبت کرده است.
از لحاظ طراحی ظاهری، جلوپنجرهای مشبک با هفت ستون اصلی عمودی در میان سپری جدید نصب شده که در دو طرف آن ورودیهایی شیک و زیبای هوا قالب گیری شدهاند.
بر روی محورهای خودرو هم به طور طبیعی رینگهای 20 اینچی آلیاژی 16 پرهای با ابعاد لاستیک 225 بر روی چرخهای جلو و رینگهای 21 اینچی 18 پرهای با سایز لاستیک 335 بر روی محورهای عقب نصب شدهاند.
با اولین نگاه به قسمت عقب خودرو هم راستش را بخواهید به یاد محصولات آلفارومئو و به خصوص مدل 4C افتادیم که چراغهای گردی شکل بزرگ آن نقش بسزایی در تکمیل این شباهت داشته است.
در خصوص پیشرانه هم اطلاعاتی همراه با تصاویر منتشر نشده است، ولی بر اساس سایر پروژههای کان دیزاین که تنها بر روی طراحی خودرو انجام شده و کاری به کار پیشرانه ندارد، میتوان انتظار یک موتور 515 اسب بخاری ( 379 کیلووات ) و 620 نیوتن متری V12 را داشت.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد